اشتباه کردم، ببخشید: عذرخواهی رسمی ستاره بارسا

0
72



کد خبر : ۱۹۵۷۴۱۳ |
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵ |
۸٫۵K بازدید |

۴
دیدگاه

جبران می‌کنم


رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست‌داران بارسا پوزش خواست.

اشتباه کردم، ببخشید: عذرخواهی رسمی ستاره بارسا

به گزارش “ورزش سه”، فصل برای بارسا و رافینیا آنطور که انتظار می‌رفت شروع نشد. بارسا نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد و رافینیا نیز در نیمه نخست به دلیل ضربه به بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. مدافع اروگوئه‌ای در طول بازی به دنبال تحریک رافینیا بود که در نهایت این بازیکن برزیلی به دام او افتاد.

1909476

پس از این اقدام کودکانه، رافینیا تیمش را ۱۰ نفره کرد که نقش مهمی در از دست رفتن سه امتیاز برای بارسا داشت، هرچند تیم حریف نیز در نیمه دوم ۱۰ نفره شد. انتقادات هواداران به‌خاطر خطای بی‌مورد رافینیا زیاد بوده و او امروز رسما عذرخواهی کرد.

1909536

در مواجهه با انتقادات، رافینیا در اینستاگرامش نوشت: «دوست دارم اینجا از هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی، هواداران و همه کسانی که من را اینجا در اینستاگرام دنبال می‌کنند، عذرخواهی کنم. من اشتباه کردم و ممکن بود هزینه بیشتری برای تیم داشته باشد.

این روشی نبود که دوست داشتم فصل را شروع کنم. من نسبت به اتفاقات دیشب آگاه و مسئول هستم. باید از اشتباهات یاد بگیرم تا بهتر شوم و قطعا اینطور خواهد بود. بسیاری از شما اکنون از من متنفر هستید، اما این مانع نمی‌شود که به تلاشم برای دفاع از این پیراهن ادامه ندهم. امیدوارم این اشتباه را به بهترین شکل جبران کنم.»

گفته می‌شود رافینیا شاید از دو تا سه بازی برای بارسا نیز محروم شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید