دربی بریتانیا: میزبان احترام مهمان را نگه نداشت

0
66



کد خبر : ۱۹۶۵۰۶۸ |
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷ |
۱٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


هواداران تیم ملی اسکاتلند پیش از شروع بازی با انگلیس سرود ملی تیم مهمان را هو کردند.

دربی بریتانیا: میزبان احترام مهمان را نگه نداشت

به گزارش “ورزش سه”، دو کشور انگلیس و اسکاتلند که رقابت فوتبالی‌شان قدمتی به وسعت تاریخ فوتبال نوین دارد امشب در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند؛ هواداران اسکاتلندی در مراسم ابتدایی بازی استقبال دوستانه ای از رقیب دیرینه‌شان نداشتند.

زمانی که سرود ملی تیم ملی انگلیس به عنوان تیم مهمان در ورزشگاه همپدون پارک پخش شد، هواداران اسکاتلندی با هیاهوی زیاد آن را هو و بعد از آن سرود ملی کشورشان را با حرارت بالایی همخوانی کردند.

این بازی دوستانه برای بزرگداشت صد و پنجاهمین سالگرد اولین رویارویی انگلیس-اسکاتلند در سال ۱۸۷۲ ترتیب داده شده است. باشگاه کریکت غرب گلاسکو میزبان آن دیدار بود؛ دیداری که فیفا آن را اولین بازی ملی رسمی دنیا می داند.

1924248
قبل از شروع بازی و در بیرون از ورزشگاه نیز درگیری هایی بین هواداران دو تیم ایجاد شده بود.

این دیدار با وجود این که دوستانه است و برد و باخت در آن هیچ اهمیت خاصی ندارد اما با توجه به کری شدیدی که بین هواداران دو تیم وجود دارد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

تیم ملی انگلیس با وجود استقبال بد هواداران میزبان عملکرد بسیار بهتری نسبت به اسکاتلند داشت و موفق شد در نیمه اول دو بار دروازه این تیم را باز کند. فیل فودن و جود بلینگام گل های انگلیس را به ثمر رساندند تا پاسخ کری ناشایست هواداران حریف را با عملکرد خوبشان بدهند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید