کلینزمن نمی‌خواست برگردد، زوری برگشت!

0
41



کد خبر : ۱۹۶۵۳۰۸ |
۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۵ |
۹۴۸ بازدید |

۱
دیدگاه

پرواز سرمربی مشهور به سئول؛


یورگن کلینزمن با درخواست فدراسیون فوتبال کره هفته آینده به این کشور برمی‌گردد.

کلینزمن نمی‌خواست برگردد، زوری برگشت!

به گزارش “ورزش سه”، یورگن کلینزمن در دیدار دوستانه مقابل عربستان اولین برد خود همراه با این تیم را به دست آورد. سرمربی آلمانی تیم ملی کره پس از این مسابقه همراه با اعضای تیمش به کره بازنگشت تا مستقیما از انگلیس به مونیخ سفر کرده و دیدار بایرن مونیخ و بایرلورکوزن را از نزدیک تماشا کند و عملکرد کیم مین جائه را زیر نظر بگیرد.

این تصمیم در شرایطی از سوی کلینزمن گرفته شد که در روزهای اخیر رسانه‌ها و هواداران فوتبال در کره به شدت فشار فدراسیون فوتبال این کشور وارد کردند و از حضور طولانی مدت این سرمربی آلمانی در خارج از کره انتقاد کردند.

کلینزمن که اسفند ماه گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی کره منصوب شد، تاکنون تنها ۶۷ روز در کره اقامت داشته است. او مدتی را صرف سفرهای اروپایی برای بررسی عملکرد بازیکنان لژیونر کره کرد و بخشی از زمان خود را در آمریکا به سر برد و از دور تیم ملی کره را زیر نظر گرفت.

اما فدراسیون فوتبال کره امروز اعلام کرد: «کلینزمن قرار است بعد از تماشای بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به کره بازمی‌گردد تا کی لیگ را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.» به نوعی کلینزمن حالا با اجبار و درخواست فدراسیون کره به کشور بازگشته است.

اگرچه با پیروزی عربستان همه چیز به آرامش رسیده، با این حال به نظر می‌رسد اگر تیم ملی کره در دیدارهای دوستانه مقابل تونس و ویتنام در ماه اکتبر به دو پیروزی خوب دست پیدا نکند، بار دیگر موج انتقادات به سمت کلینزمن به دلیل عدم اقامت در کره سرازیر خواهد شد.

این در حالی است که یورگن کلینزمن در پاسخ به این سوال که آیا قصد اقامت طولانی مدت در کره را دارد، گفته بود: اگر چنین کسی را بخواهید، باید سراغ سرمربی دیگری بروید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید