جنگ اوکراین با روسیه تا ۲۰۳۵ طول می‌کشد

0
37


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۰:۰۰

|

|


یکی از مشاوران سابق زلنسکی:



مشاور سابق رئیس جمهوری اوکراین گفت: این جنگ به طور حتم تا ۲۰۳۵ ادامه پیدا می‌کند. روسیه به دنبال تشکیل یک امپراتوری جدید است که هرگز بدون الحاق اوکراین اجرایی نمی‌شود.



جنگ اوکراین با روسیه تا 2035 طول می‌کشد


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۰:۰۰

الکسی آرستوویچ یکی از مشاوران سابق زلنسکی با پیش‌بینی این مساله که بعید است روسیه و اوکراین در آینده‌ای نزدیک به حل اختلافات خود نائل شوند، گفت: درگیری بین دو کشور می‌تواند بیش از یک دهه ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، مشاور سابق ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین گفت: این جنگ به طور حتم تا ۲۰۳۵ ادامه پیدا می‌کند. روسیه به دنبال تشکیل یک امپراتوری جدید است که هرگز بدون الحاق اوکراین اجرایی نمی‌شود.

وی با تاکید بر این پیش بینی گفت: مرحله دقیق این بن بست تا ۲۰۳۵ ادامه پیدا خواهد کرد.

وی استدلال کرد که این بن بست نظامی نیست. دو طرف شاید به آتش بسی دست پیدا کنند یا این درگیری را خاتمه دهند اما درگیری بر سر حوزه‌های اقتصادی، اطلاعاتی و دیپلماتیک ادامه می‌یابد.

آرستوویچ گفت، اوکراین باید به زندگی در وضعیت تهدید نظامی مداوم عادت و “وضعیت هشدار پیشرفته” را حفظ کند و پیشنهاد کرد که کی‌یف باید از رژیم صهیونیستی الگوبرداری کند، اگر می‌خواهد خود را با چنین شرایطی تطبیق دهد: “در هر لحظه، حتی پس از پایان جنگ کنونی، جنگ ممکن است رخ دهد یا حادثه مرزی روی دهد.”

وی خاطرنشان کرد، نخستین بار در ‌آوریل ۲۰۲۲ چنین پیش بینی کرده و صحبت‌هایش در آن زمان باعث نگرانی مردم شده بود.  




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید