دریافتی صفر و برد با ۱۴ بازیکن!

0
53



کد خبر : ۱۹۶۸۱۰۵ |
۰۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۲ |
۱٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

اشکش: آبروداری کردیم؛


سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است کار بزرگی با دست خالی انجام دادند و به برتری رسیدند.

دریافتی صفر و برد با 14 بازیکن!

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم اشکش در خصوص کسب برتری نفت مسجدسلیمان مقابل دریا بابل عنوان کرد: به بچه‌های نفت سلیمان پس از یک بازی سخت خسته نباشید می‌گویم. ما در این مسابقه نتوانستیم از دو بازیکن ذخیره استفاده کنیم و از طرف دیگر بدون گل ذخیره بودیم و در اصل ما با ۱۴ بازیکن بازی کردیم که کارمان را سخت کرد.

او ادامه داد: مدیریت باشگاه و مدیریت شرکت نفت خیلی تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تا موفق شویم و من به عنوان فرزند خوزستان این مسئله را می‌بینم، اما تا این لحظه بازیکنان نفت مسجدسلیمان پولی دریافت نکردند و با ۱۴ تا بازیکن کارمان را جلو بردیم که این مشکل بزرگی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: خوشحالم خدا به ما کمک کرد و یک برد ارزشمند مقابل تیم بسیار خوب رایکا به دست آوردیم. رایکا تیم بسیار جنگنده‌ای بود و بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و تیم خوبی ساختند و فوتبال خوبی هم انجام دادند ولی خدا به ما کمک کرد و توانستیم در نهایت برنده این بازی شویم.

اشکش یادآور شد: به بچه‌های تیمم واقعا خسته نباشید می‌گویم و دم کادر فنی و شاگردانم گرم که تلاش کردند و مدیرعامل باشگاه که تلاش می‌کند تا مشکلات حل شود و امیدوارم برای مسجدسلیمان آبروداری کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید