بازگشت این بازیکن همه معادلات را به هم زد

0
71



کد خبر : ۱۹۴۴۶۱۳ |
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲ |
۳٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


بازگشت میثم صالحی شرایط پیچیده‌ای را در پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی به وجود خواهد آورد.

بازگشت این بازیکن همه معادلات را به هم زد

به گزارش “ورزش سه”، امروز لیست نهایی تیم ملی والیبال ایران برای هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها اعلام شد؛ شاگردان بهروز عطایی باید به مصاف چهار رقیب قدرتمند خود یعنی آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند بروند. همچنین با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های هفته اول تیم ملی محکوم به جبران در هلند خواهد بود.

یکی از نکات جالب لیست تیم ملی بازگشت میثم صالحی به ترکیب است. بازیکنی که به دلیل ناآمادگی هفته اول مسابقات را از دست داد اما تمرینات خود را در تهران پیگیری کرد و با توجه به فرم خوبی که داشته در لیست نهایی تیم ملی برای رقابت‌های هفته دوم قرار گرفته است.

بازگشت میثم صالحی که ستاره والیبال ایران در المپیک توکیو بود، معادلات پست دریافت کننده قدرتی را در تیم ملی پیچیده‌تر از همیشه خواهد کرد. با توجه به مسابقات هفته اول به نظر می‌رسد پوریا حسین خانزاده انتخاب بدون شک جدید بهروز عطایی است و از بین مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و شهروز همایونفرمنش یک نفر زوج ستاره جوان ایران در مسابقات این هفته خواهد بود.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که مثلاً یک عملکرد بد از خانزاده می‌تواند جایگاه او را هم به خطر بیندازد و هیچکس در تیم ملی از حضور در ترکیب شروع کننده مطمئن نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید