یکه‌تازی دو نارنجی‌پوش با پیراهن مقدس (عکس)

0
40



کد خبر : ۱۹۶۸۸۱۲ |
۰۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

خدابنده‌لو و نصیری، نفرات ثابت ترکیب عنایتی


دو بازیکن مس رفسنجان در چهار بازی گذشته تیم ایران در بازی‌های آسیایی به صورت فیکس به میدان رفته‌اند.

یکه‌تازی دو نارنجی‌پوش با پیراهن مقدس (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مس رفسنجان یکی از باشگاه‌هایی است که تعامل مناسبی با رضا عنایتی و تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو داشته است. مسی‌ها محمد خدابنده‌لو و سیدمجید نصیری دو بازیکن آینده‌دار خود را به چین فرستادند و حتی بازی هفته پنجم خود مقابل آلومینیوم اراک را نیز بدون این دو بازیکن برگزار کردند.

نکته قابل توجه اعتماد ادامه‌دار رضا عنایتی، سرمربی تیم ایران، به دو ستاره مس رفسنجان است. محمد خدابنده‌لو و سیدمجید نصیری در هر ۴ بازی گذشته ایران (سه بازی دور گروهی و یک بازی دور حذفی) در ترکیب اصلی قرار گرفتند و عملکرد خوبی هم به جا گذاشتند.

1932335

خدابنده‌لو و نصیری در بازی اخیر با تایلند هم که برتری دو بر صفر ایران را به همراه داشت، عملکرد مناسبی داشتند و توانستند رضایت کادرفنی را جلب کنند. آنها بعد از بازی هم با گرفتن عکس‌های یادگاری دو نفره و چند نفره با برخی بازیکنان دیگر خوشحالی خود از صعود ایران به یک چهارم نهایی را نشان دادند.

این دو بازیکن مس رفسنجان حالا در مسیر صعود ایران به دیدار پایانی مسابقات هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند. آنها امیدوارند که بتوانند همراه با سایر نفرات و تدابیر کادرفنی بعد از ۲۱ سال همراه با ایران روی سکوی قهرمانی المپیک آسیایی بایستند و افتخاری بزرگ را کسب کنند. اتفاقی که البته با توجه به قدرتمند بودن تیم‌های مطرح قاره کهن امری بسیار دشوار به حساب می‌آید.

1932333



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید