دارای امن‌ترین آسمان در دنیا هستیم

0
36


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی کشور پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات کاملا بومی را در همه زمینه ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری، سامانه های اطلاعاتی در اختیار دارد.



دارای امن‌ترین آسمان در دنیا هستیم


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۶:۳۰:۰۰

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش شامگاه (پنج‌شنبه) در یادواره شهدای این نیرو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی در شرایطی بودیم که اندک تجهیزات را در اختیار داشتیم.

به گزارش ایلنا، امیر  سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما به لحاظ تجهیزاتی وابسته بودیم، ادامه داد: تجهیزات ما در جنگ تحمیلی از کشورهای دیگر خریداری شده بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ملت شهید پرور و ولایی ایران بدانند که در نیروی پدافند هوایی کشور پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات کاملا بومی را در همه زمینه ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری، سامانه های اطلاعاتی در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در سطح منطقه است، افزود: نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی می دانند که پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت برتر است و فضای مقدس ایران اسلامی امن ترین هوا را در کل دنیا است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید