روایت روزنامه دولت از وضعیت دیروز زاهدان؛ نیروهای امنیتی در آماده‌باش بودند و جز چند تجمع پراکنده خبری نبود

0
53


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰

|

|





روزنامه ایران نوشت: غیر از چند تجمع پراکنده و سردادن شعارهایی بی‌ربط به حال و هوای استان سیستان و بلوچستان اتفاق خاصی نیفتاد. مطابق گزارش رسانه‌ها، نیروهای امنیتی از صبح جمعه به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری و اغتشاش در سطح شهر، در آماده‌باش کامل بودند.



روایت روزنامه دولت از وضعیت دیروز زاهدان؛ نیروهای امنیتی در آماده‌باش بودند و جز چند تجمع پراکنده خبری نبود


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه دولتی ایران وضعیت دیروز زاهدان در سالگرد واقعه ۸ مهر ۱۴۰۱ را توصیف کرده است.

به گزارش ایران، با شکست پروژه اخیر بیگانگان برای بی‌ثبات‌سازی کشور در سالگرد اغتشاشات پاییزی ۱۴۰۱ و تشدید بی‌سابقه درگیری نیروهای ضدانقلاب در خارج از کشور، تنها امید ضدانقلاب به سالگرد واقعه ۸ مهر در زاهدان و تحریک مردم علیه جمهوری اسلامی بود که با وجود تلاش مشترک و بی‌وقفه گروه‌های  تجزیه‌طلب و پشتیبانی سنگین تبلیغاتی توسط رسانه‌های معاند، غیر از چند تجمع پراکنده و سردادن شعارهایی بی‌ربط به حال و هوای استان سیستان و بلوچستان اتفاق خاصی نیفتاد. مطابق گزارش رسانه‌ها، نیروهای امنیتی از صبح جمعه به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری و اغتشاش در سطح شهر، در آماده‌باش کامل بوده و با حضور در برخی معابر و خیابان‌های شهر بویژه خیابان‌های منتهی به مسجد مکی می‌شود تحرکات افراد نفوذی و معاند را تحت نظر گرفته تا مانع هرگونه خرابکاری از سوی این افراد شوند. 

روزنامه ایران نوشته است: تولید و توسعه بی‌ثباتی میدانی بدون عملیات روانی محقق نمی‌شود و در این میان رسانه‌های فارسی‌زبان معاند از مدت‌ها قبل روی آشوب در سالگرد حادثه هشتم مهر در زاهدان حساب کرده بودند. با ناکام ماندن این پروژه، جریان‌های ضدانقلاب برای جبران خلأ انسانی تجمعات روز گذشته مجبور به بازنشر ویدئوهای قدیمی و استفاده از تکنیک‌های روانی مانند صداگذاری روی ویدئوهای ضبط شده و انتشار یک صحنه واحد از چند زاویه مختلف به عنوان چند ویدئوی ارسالی شدند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید