اعداد منفی الاتحاد قبل از دیدار با سپاهان

0
44



کد خبر : ۱۹۶۹۲۱۹ |
۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۰ |
۲۵۱ بازدید |

۱
دیدگاه


الاتحاد در دیدار اخیر خود در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض مقابل الفیحا به تساوی بدون گل رسید.

اعداد منفی الاتحاد قبل از دیدار با سپاهان

به گزارش ورزش سه، الاتحاد با این تساوی، صدر جدول را به الهلال واگذار و با ۱۹ امتیاز به رده دوم سقوط کرد. همچنین این اولین تساوی برای شاگردان نونو سانتو در این فصل بود.

اتحاد جده برای اولین بار در فصل جاری موفق به گلزنی نشد و این تساوی بدون گل پس از کسب همین نتیجه مقابل الرائد در دور هجدهم فصل گذشته است.

همچنین برای اولین بار است که الاتحاد نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان می رساند و در نیمه دوم این فصل موفق به کسب پیروزی نشد. الاتحاد در نیمه نخست چهار دیدار به تساوی بدون گل رسید و توانست در نیمه دوم مقابل الرائد، الطایی، الاخدود و الوحده به پیروزی برسد.

1925093

این اولین تساوی دو تیم در دوران حرفه ای است که ۶ پیروزی برای الاتحاد و ۴ پیروزی برای الفیحا به دست آمده بود. هواداران الاتحاد می ترسند سطح ضعیف بازیکنان در دو بازی اخیر مقابل الخلود و الفیحا، قبل از دیدار با سپاهان اصفهان، دوشنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا، روی تیم تاثیر بگذارد.

الاتحاد در دیدار بعدی خود باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان برود و باید دید شاگردان مورایس می‌توانند با پیروزی در برابر تیم عربستانی صدرنشینی را مال خود کنند یا خیر.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید