استفاده از گیربکس یکپارچه در فرمول‌یک!

0
48



کد خبر : ۱۹۶۹۴۴۸ |
۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴ |
۴۳۴ بازدید |

۱
دیدگاه


تیم استون مارتین از فرمول یک خواست تا به گیربکس یکپارچه روی آورد.

استفاده از گیربکس یکپارچه در فرمول‌یک!

به گزارش”ورزش سه”و به نقل از تسنیم، مدیر فنی تیم استون مارتین لوکا فورباتو در مورد کار روی گیربکس و بحث در مورد انتقال احتمالی به گیربکس‌های یکپارچه در فرمول یک به دلیل تغییرات در مقررات فنی در سال ۲۰۲۶ صحبت کرد.

فورباتو گفت: ما اکنون در حال خرید گیربکس و سیستم تعلیق عقب از مرسدس هستیم. در سال ۲۰۲۶ همراه با هوندا به جایگاه یک تیم کارخانه‌ای دست خواهیم یافت. خیلی چیزها تغییر می‌کند و ما نیاز به اجرای پروژه‌های زیادی خواهیم داشت. آخرین باری که این تیم یک گیربکس ساخت در سال ۲۰۰۸ بود و از آن زمان تا به حال همه چیز تغییر کرده است! ما در حال افزودن و توسعه در این زمینه هستیم و در حال حاضر تعدادی طراح بسیار بااستعداد را جذب کرده‌ایم.

مدیر فنی استون مارتین افزود: من گمان می‌کنم که چند سال دیگر به گذشته نگاه خواهیم کرد و به این نتیجه خواهیم رسید که فرصت بزرگی را برای کاهش هزینه‌ها از دست داده‌ایم. فناوری در همه تیم‌ها یکسان است و نتایج بسیار کمی به ارمغان می‌آورد. پولی که در گیربکس صرفه‌جویی خواهد شد می‌تواند در توسعه آیرودینامیک سرمایه‌گذاری شود. به نظرم فرمول یک باید به سمت استفاده از گیربکس یکپارچه برود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید