راه نجات لیگ برتر از تعطیلی در دست سعید فتاحی!

0
61



کد خبر : ۱۹۶۹۷۰۷ |
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۸ |
۱٫۱K بازدید |

۳
دیدگاه

آقای تاج، هیات رییسه سازمان لیگ را احیا کنید


عضو سابق سازمان لیگ و قائم مقام کنونی باشگاه مس رفسنجان خواهان تشکیل دوباره هیات رییسه سازمان لیگ شد.

راه نجات لیگ برتر از تعطیلی در دست سعید فتاحی!

به گزارش “ورزش سه”، سعید فتاحی به عنوان چهره ای شناخته شده در فوتبال که سالها در سمت ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ وظیفه برنامه ریزی بازی های باشگاهی را برعهده داشت، این روزها در سمت قائم مقام و مدیرورزشی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می کند.

فتاحی که در دوران فعالیت در سازمان لیگ کلیه امور اجرایی و برنامه ریزی مسابقات را انجام می داد، حالا در روزهایی که تعطیلی های لیگ برتر صدای همه باشگاه ها را در آورده، پیشنهاد جالبی را به مسئولان سازمان لیگ ارائه کرده است.

او درباره تعطیلی‌های متوالی مسابقات لیگ برتر که باعث اعتراض اکثر باشگاه ها شده، به خبرگزاری فارس گفته است: با وجود همه انتقادهایی که مطرح شده، به نظر من اصلی ترین دلیل این بی نظمی ها در فوتبال ، انحلال غیررسمی هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال است.

فتاحی ادامه داد: با توجه به اینکه مدتها از زمان فعالیت قانونی هیات رییسه سازمان لیگ گذشته و اکثر اعضای آن مدتها است از بدنه سازمان لیگ و فدراسیون جدا شده اند، تنها راه نجات فوتبال باشگاهی در حال حاضر برگزاری مجمع سازمان لیگ و انتخاب اعضای هیات رییسه جدید با حضور حداکثری نمایندگان باشگاه‌ها است.

رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ که سابقه کار در باشگاه استقلال مس رفسنجان، استقلال و فولاد را به عنوان مدیر ورزشی دارد، با اشاره به اعضای سابق هیات رییسه تاکید کرد: از جمع اعضای سابق هیات رییسه آقایان شیرازی و بهاروند دیگر در فوتبال فعالیتی ندارند. آقای درودگر در عرصه باشگاهی مشغول به کار شده اند، درباره آقای نصیرزاده هم با وجود اینکه نماینده باشگاه ها هستند باید رای گیری مجدد انجام شود. همچنین آقای قنبرزاده که به عنوان کارشناس عضو هیات رییسه هستند، اکنون با توجه به اینکه نایب رییس دوم فدراسیون بوده و مسئولیت سازمان لیگ را برعهده دارند، باید رییس هیات رییسه سازمان لیگ باشند.

فتاحی درباره نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه مسابقات و قوانین نقل و انتقالات قبل از شروع هر فصل باید توسط کمیته مسابقات تدوین شود و به هیات رییسه سازمان لیگ برود. بعد از تصویب در هیات رییسه سازمان لیگ ، آنوقت به هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌رود و با اعمال پیشنهادها و انتقادها در هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصویب و در نهایی اجرایی می شود.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته به خاطر عدم وجود هیات رییسه قانونی در سازمان لیگ، مشکلات زیادی در بحث برنامه ریزی و قوانین فوتبال باشگاهی پیش آمده است. بنده به عنوان عضو کوچکی از فوتبال از آقای تاج ریاست محترم فدراسیون درخواست دارم هرچه سریع‌تر با برگزاری مجمع سازمان لیگ، نسبت به احیای هیات رییسه سازمان لیگ با رای گیری برای انتخاب اعضای آن اقدام کنند؛ چراکه تصورم بر این است اکثر بی‌نظمی‌هایی که در بحث برنامه ریزی مسابقات، قوانین نقل و انتقالاتی و حتی سقف بودجه ایجاد شده، به خاطر نبود هیات رییسه در سازمان لیگ است. موضوعی که باعث شده تیم‌های ما در عرصه باشگاهی و ملی چندان موفق نباشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید