هم‌پیمانان «اغتشاشگران» به دنبال براندازی نظام هستند؛ اما این نظام برانداختنی نیست

0
45



هم‌پیمانان «اغتشاشگران» به دنبال براندازی نظام هستند؛ اما این نظام برانداختنی نیست


|


۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۱۰:۰۰

سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲ در مراسم جشن امت رسول الله در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه اظهار کرد: جنگ معرفتی، فتنه‌های کور و مفاسد اقتصادی و اخلاقی، سه نگرانی پیامبر اکرم (ص) درخصوص امت خود بعد از رحلتش بود.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات خاتمی را در ادامه بخوانید:

مفاسد اقتصادی و اخلاقی همانگونه که خطری برای نهضت ملی پیامبر اسلام بود، برای انقلاب اسلامی ما نیز یک خطر بزرگ قلمداد می‌شود.

رویکرد و سیاست نظام اسلامی مقابله شدید با مفاسد و مفسدان اقتصادی است، در همین رابطه دو توصیه خطاب به مسئولان و مردم دارم که باید همگان نسبت به جلوگیری و پیشگیری از وقوع این اتفاقات اقدام کنند.

در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی مطلقا جای کوتاه آمدن نیست و باید با هر کس در هر مقامی محکم، قاطع و انقلابی برخورد کرد و مبارزه با فساد در همه ابعاد، رویکرد نظام اسلامی است.

نظام اسلامی در مسیر مبارزه با فساد قاطعیت دارد، مسئولان قوه قضائیه همواره اهتمام جدی دارند که در این زمینه درست و قاطعانه عمل کنند.

کسانی که مفاسد را تذکر دهند حتی باید تشویق هم کرد چراکه مردم صاحب و پشتوانه نظام هستند و در جایی که کژی می‌بینند باید محکم بایستند و نظام هم آنان را تشویق کند.

پیشنهاد داریم که با مفاسد قاطعانه برخورد شود و قاضی حکم آن را صادر کند و بعد از آن، محکومیت‌ها با جزئیات رسانه‌ای شود تا بازدارندگی مناسبی داشته باشد.

افزون بر چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی گذشته و رئیس جمهور پیغام این نظام را به کشور‌های مختلف اعلام می‌کند، اما عده‌ای تحت تاثیر جنگ شناختی و معرفتی دم از تحریم انتخابات می‌زنند و هم پیمان اغتشاشگران می‌شوند و به دنبال براندازی نظام هستند، اما باید گفت این نظام برانداختنی نیست.

دشمن در جنگ معرفتی طوری فضاسازی می‌کند که مردم پای انقلابشان نیستند، اما باز هم خلاف نظر آن‌ها مردم پای این نهضت هستند و محکم پای این اعتقاد خودشان نشسته اند و معتقدم آن‌هایی که دنبال منافعشان بودند، پای این نظام نیستند.

جوانان بیدار شوند و تحت تاثیر فتنه های دشمن قرار نگیرند و در جنگ شناختی، دشمن را ناکام بگذارند.

انقلاب اسلامی در حیات خود با حضور و پشتیبانی مردم از سه فتنه عبور کرده است، ملت ایران در طول انقلاب اسلامی نشان دادند که با تبعیت از، ولی فقیه و بصیرت، همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده اند و هیچگاه اجازه نخواهند داد که دشمنان علیه این کشور و مردم توطئه چینی کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید