ادعای عجیب درباره یونایتد: اینجا گورستان ستاره‌هاست!

0
35



کد خبر : ۱۹۷۰۶۰۵ |
۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۱۵ |
۵۸۷ بازدید |

۱
دیدگاه


گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به گورستانی برای بازیکنان و مربیان تبدیل شده است.

ادعای عجیب درباره یونایتد: اینجا گورستان ستاره‌هاست!

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد ضعیف منچستریونایتد از ابتدای فصل تا به حال همچنان ادامه دارد و آنها این هفته دومین شکست متوالی در لیگ قهرمانان را هم تجربه کردند.

شاگردان اریک تن‌هاخ که در بازی اول مرحله گروهی این رقابت‌ها برابر بایرن شکست خورده بودند، در دومین دیدار هم رقابت را به گالاتاسرای واگذار کردند تا فشارها و انتقادها از کادر فنی و بازیکنان این تیم افزایش پیدا کند.

نویل که از شرایط به وجود آمده متاسف و ناراحت به نظر می‌رسد، در این باره به تاک اسپورت گفت:” برای سرمربی متاسفم. می‌دانم که بسیاری می‌گویند که او باید عملکرد بهتری داشته باشد اما مشکلات بزرگی در این باشگاه وجود دارد که مربیان در ۱۰ سال اخیر با آن روبرو بوده‌اند.

1933379

فکر می‌کنم تا زمانی که این مشکلات حل نشوند، ما همچنان شاهد عملکرد ضعیف و پایین‌تر از حد انتظار از این تیم خواهیم بود. منچستریونایتد حالا به گورستانی برای مربیان و بازیکنان تبدیل شده است. بازیکنان معدودی هستند که در ۱۰ سال اخیر در ترکیب این تیم درخشیده باشند.

این در حالی است که همه آنها در زمان پیوستن به این باشگاه بازیکنان بزرگی بودند و دیگر باشگاه‌ها هم به دنبال جذب آنها بودند اما در این تیم به موفقیت نرسیدند.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید