اولین ۱۱ نفر الاتحاد پس از سپاهان

0
29



کد خبر : ۱۹۷۰۷۵۷ |
۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲ |
۱٫۴K بازدید |

۳
دیدگاه

بنزما و ۲ ستاره برگشتند؛


نفرات منتخب نونو سانتو در دیدار الاتحاد مقابل الاهلی معرفی شدند.

اولین 11 نفر الاتحاد پس از سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال الاتحاد عربستان چهار شب پس از دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران که برگزار نشد و حواشی زیادی به همراه داشت، دقایقی دیگر در لیگ روشن در یک رقابت حساس به مصاف الاهلی خواهد رفت.

شاگردان نونو سانتو که در هشت مسابقه اخیرشان در لیگ روشن عربستان ۶ پیروزی، یک مساوی و تنها یک شکست داشتند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه ملک عبدالله جده در یکی از دیدارهای هفته نُهم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هفتمی الاهلی قرار خواهند گرفت.

عبدالله المعیوف، لوئیز فیلیپه، مدالله العلیان، حسن کادش، احمد بامسعود، انگولو کانته، فابینیو، ایگور کورونادو، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما ۱۱ بازیکنی هستند که نونو سانتو در ترکیب اولیه الاتحاد عربستان در دیدار مقابل الاهلی قرار داده است.

1936637

مارسلو گروهه، لوئیز فیلیپه و کریم بنزما که در فهرست دیدار لغو شده مقابل سپاهان حضور نداشتند، در بازی امشب به جمع نفرات اصلی الاتحاد مقابل الاهلی رسیده‌اند و جانشین عبدالله المعیوف، عمر هوساوی و مهند الشنطیقی شده‌اند.

کریم بنزما پس از غیبت در فهرست دو دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران و دو مسابقه داخلی برابر الفتح و الفیحاء، امشب به فهرست و ترکیب تیمش برابر الاهلی بازگشته و امیدوار به زدن چهارمین گل فصل خود در لیگ روشن عربستان است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید