ستاره فرانسوی پاسخ هم‌تیمی سابقش را داد

0
48



کد خبر : ۱۹۷۲۶۳۰ |
۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸ |
۶۱۹ بازدید |

۰
دیدگاه


بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی حال حاضر اینتر میلان، در مورد تلاش کینگزلی کومان برای متقاعد کردن او برای ماندن در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

ستاره فرانسوی پاسخ هم‌تیمی سابقش را داد

به گزارش “ورزش سه”، بنجامین پاوارد در تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک کرد و به اینتر میلان پیوست. عملکرد او در اینتر تحسین هواداران را در پی داشته است و از او به عنوان یکی از بهترین خریدهای اینتر در این پنجره نام می‌برند.

به دنبال تصمیم ترک بایرن مونیخ توسط بنجامین پاوارد، بسیاری از هواداران و چند تن از بازیکنان این تیم، خواهان ماندن و تمدید قرارداد شدند، اما درنهایت این اتفاق نیفتاد و او راهی اینتر شد.

1940078

یکی از این بازیکنان، کینگزلی کومان بود که در چند نوبت صحبت با هم‌تیمی خود قصد داشته است او را برای ماندن در بایرن مونیخ راضی کند. او در یکی از صحبت‌هایش برای جلب رضایت پاوارد، به او گفته است:«در این تیم بمان. بایرن از میلان باشگاه بزرگتری است.»

از پاوارد در مصاحبه‌ای در مورد این ادعای کومان پرسیده شد و او اینگونه جواب داد:«می‌دانم که بایرن چیزهای زیادی به من داده است، به لطف آنها است که من این بازیکنی هستم که اکنون هستم. از هم تیمی‌های فرانسوی‌ام تشکر می‌کنم اما اینتر یک باشگاه افسانه‌ای است. سال گذشته آنها فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بودند و با قهرمانی فاصله زیادی نداشتند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید