حمله تروریستی داعش حین بازی فوتبال؛ دو هوادار کشته شدند و بازی بلژیک

0
46


|


۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۰۱:۲۰:۱۷

|

|





دو نفر با پیراهن تیم ملی سوئد در بروکسل قبل از بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل بلژیک به ضرب گلوله کشته شدند.



حمله تروریستی داعش حین بازی فوتبال/  دو هوادار کشته شدند و بازی بلژیک - سوئد لغو شد!


|


۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۰۱:۲۰:۱۷

دو نفر که پیراهن فوتبال سوئد را به تن داشتند پیش از بازی سوئد و بلژیک در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در روز دوشنبه با شلیک گلوله کشته شدند و پلیس بلژیک تحقیقات خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرورزشی، بر اساس گزارش‌ها تیراندازی در نزدیکی بلوار «دِ یپرس» در سه مایلی استادیوم «کینگ بودوین» جایی که مسابقه در حال برگزاری بود، رخ داده است. در پی این اتفاق تلخ، دیدار بین تیم‌های ملی بلژیک و سوئد که با تساوی ۱-۱ در جریان بود، تعلیق شد.

طبق گزارش روزنامه محلی هلندی زبان «هت لاتسته»، قربانیان دو نفر هستند که پیراهن فوتبال سوئد را بر تن داشتند. تحقیقات برای دستگیری مرد مسلح ادامه دارد و نیروهای پلیس محل را محاصره کرده‌اند اما هنوز کسی دستگیر نشده است.

ویدئوهایی که ادعا می‌شود مربوط به این حادثه است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و نشان می‌دهد مردی مسلح در حال تعقیب فردی به داخل ساختمان است و سپس صدای شلیک گلوله شنیده می‌شود. فرد مسلح که ژاکت نارنجی شبرنگ بر تن داشت از صحنه گریخت.

الکساندر دی کرو، نخست‌وزیر بلژیک، از شهروندان خواسته که هوشیار باشند. او در پستی در X نوشت: «عمیق‌ترین تسلیت را به بستگان سوءقصد ناجوانمردانه در بروکسل می‌فرستم. ما اوضاع را زیر نظر داریم و از ساکنان بروکسل می‌خواهیم که هوشیار باشند.»

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید