پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش روحانی به ادعای دولت رئیسی؛ اگر کمبود معلم محصول دولت قبل است چرا همان زمان مشکل ایجاد نکرد؟

0
42


|


۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۸:۴۰:۰۰

|

|





روزنامه هم میهن نوشت: اخلاق پسندیده‌ای نیست هر مشکلی را که در حل آن ناتوان هستیم به دولت قبل منتسب کنیم آن هم پس از دو سال که از استقرار دولت جدید می‌گذرد. اگر مشکل محصول دولت قبل بود چرا در همان زمان این مشکل به این شکل ایجاد نشد؟



پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش روحانی به ادعای دولت رئیسی؛ اگر کمبود معلم محصول دولت قبل است چرا همان زمان مشکل ایجاد نکرد؟


|


۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن در گزارشی از رفتار دولت رئیسی که کمبود معلم در کلاس‌های درس را ناشی از عملکرد دولت روحانی دانسته، انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، سال تحصیلی جدید در حالی آغاز شد که دانش‌آموزان با خلأیی بزرگ مواجه بودند. به گفته مسئولان، وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید با کمبود ۲۰۰ هزار معلم مواجه بوده است؛ کمبودی که دلایل مختلفی برای آن عنوان شده است. رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به‌تازگی علت معضل کمبود معلم در کشور را ناشی از عملکرد دولت‌های گذشته عنوان کرده است. این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی ضمن انتقاد از این اظهارنظر آن را غیراخلاقی دانسته است. به هر حال آنگونه که در خبرها آمده است به دلیل ناهمانگی میان ورودی‌ها و خروجی‌های آموزش و پرورش احتمالاً این خلأ تا سال ۱۴۰۵ ادامه خواهد داشت و به تبع آن قطعاً دانش‌آموزان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد ساخت.

این روزنامه در ادامه به نقل از محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی نوشت: اخلاق پسندیده‌ای نیست هر مشکلی را که در حل آن ناتوان هستیم به دولت قبل منتسب کنیم آن هم پس از دو سال که از استقرار دولت جدید می‌گذرد. اگر مشکل محصول دولت قبل بود چرا در همان زمان این مشکل به این شکل ایجاد نشد؟ چرا در سال تحصیلی گذشته دولت فعلی با مشکل کمبود معلم مواجه نشد؟ توصیه می‌کنم دوستان عزیز باور کنند که مسئولیت کار امروز دست آنان است و بایستی بتوانند به‌خوبی تدبیر کنند و برای فرار از مسئولیت تاخیر و ضعف تدبیر، دیگران را مقصر نکنند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید