خیلی از قهرمانان ما محتاج نان شب‌شان هستند

0
37



خیلی از قهرمانان ما محتاج نان شب‌شان هستند


|


۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۴۵:۴۳

علیرضا رضایی در مراسم تقدیر فدراسیون کشتی از مدال‌داران کشتی در رقابتهای جهانی، گفت: فدراسیون کشتی خانه ماست و هر وقت بخواهیم می آییم و آقای دبیر را می‌بینیم. قطعا همه ما عاشق کشتی هستیم. 

به گزارش ایسنا، وی خطاب به وزیر ورزش گفت: به عنوان متولی اصلی ورزش کشور با توجه به اشرافی که به همه جوانب ورزش کشور دارید، هیچ جای ورزش برای شما ناشناخته نیست. طبیعتا حمایت شما از تیم های ملی کشتی، قهرمانان و فدراسیون در فرصت باقیمانده تا المپیک می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد و باعث می شود بچه‌ها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: فدراسیون وظایفش را به صورت کامل در قبال قهرمانان خود انجام می‌دهد. از شما می‌خواهم حمایت کامل داشته باشید تا قهرمانان ما فقط به فکر مدال باشند. جوایزی در نظر بگیرید که وقتی مدال المپیک می‌گیرند بتوانند آینده شان را تامین کنند. خیلی از قهرمانان سابق ما محتاج نان شبشان هستند. شما در هیات دولت حضور دارید و می‌توانید پاداشی را برای این بچه ها در نظر بگیرید تا آن ها برای آینده خود دغدغه مالی نداشته باشند. یکی از مسائلی که خیلی مهم است این است که با این حمایت می‌توانیم نوجوانان را نیز به سمت کشتی و ورزش بکشانیم. 

همچنین صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیک گفت: برای المپیک لندن ۱۳ مجوز ماشین به بچه‌ها داده شد که انگیزه زیادی به بچه ها داد. از شما می‌خواهم از کشتی گیران نیز حمایت خوبی داشته باشد تا انگیزه شان برای کسب مدال بالا برود.

ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلای جهان و برنز المپیک نیز در این مراسم گفت: من ۴ طلای جهان و یک برنز المپیک دارم اما دوست داشتم یک طلای المپیک داشته باشم اما این ۴ طلای جهان را نداشتم. قهرمانان ما فکر المپیک باشند. باید بیشتر به فکر المپیک باشند. امیدوارم به المپیک بروید و با قاطعیت برگردید. 

رحیم علی آبادی نیز طی سخنانی اظهار کرد: قهرمانان ما عمری را در ورزش می‌گذارند اما نتیجه تلاششان به هیچ جا نمی رسد. خواهشم این است برای قهرمانان جهان و المپیک پرونده حمایتی ویژه تشکیل دهند. 

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: اگر این بزرگان افتخار دهند و کنار تیم ملی قرار بگیرند و داشته های خودشان را انتقال دهند کشتی موفق می شود. دستشان را می بوسم و می‌خواهم در این ۹ ماه بیایند و به کشتی کمک کنند و به ما یاد دهند تا کشتی در المپیک موفق شود.

اکبر فلاح، محسن فرح وشی و غلامرضا محمدی نیز خواستار حمایت از ورزش اول ایران شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید