حمله نگران کننده ویروس مشکوک به اردوی پرسپولیس

0
30


|


۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۰۲:۱۰:۵۸

|

|





سرخ‌ها این فصل با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده‌اند و مصدومیت‌های پیاپی و شدید ستاره‌های این تیم سبب شده بود، پرسپولیس در یک مقطع ۶ ستاره خود را در اختیار نداشته باشد.



حمله نگران کننده ویروس مشکوک به اردوی پرسپولیس


|


۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۰۲:۱۰:۵۸

در شرایطی که اسکواد پرسپولیس با بهبود امیری، ترابی، عالیشاه و سرلک از حالت اورژانسی خارج شده بود، حالا یک چالش جدید گریبانگیر بازیکنان پرسپولیس شده است.

به گزارش ورزش سه، قرمزها امروز آخرین تمرین خود در تهران پیش از سفر به تاجیکستان را در شرایطی انجام دادند که در گزارش تصویری این تمرین، بسیاری از ستاره‌های پرسپولیس دیده نمی‌شدند.

پس از اینکه مهدی ترابی بازی با صنعت نفت را به علت سرماخوردگی شدید از دست داده بود، دانیال اسماعیلی‌فر نیز به این بیماری مبتلا شد. بازی پرسپولیس زیر باران در ورزشگاه آزادی سبب شد ویروس سرماخوردگی به اردوی این تیم بیش از پیش حمله کند و دیگر ستاره‌های این تیم نیز درگیر شوند.

در حال حال حاضر از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که میلاد سرلک، فرشاد فرجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر سرماخوردگی دارند. البته این بیماری برای اسدبیگی و بیرانوند نیز پیش آمده بود که آنها در وضعیت بهتری هستند و شرایط‌شان رو به بهبودی است‌.

حال باید دید برای بازی سه‌شنبه سرخ‌ها با استقلال تاجیکستان کدام‌یک از این بازیکنان قادر به همراهی پرسپولیس نخواهند بود.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید