تن‌هاخ فاش کرد: یونایتد منتظر پنالتی‌ها بود

0
64



کد خبر : ۱۹۲۲۹۸۹ |
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲ |
۲۳۵ بازدید |

۰
دیدگاه


سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش پیش از مسابقه با برایتون روی ضربات پنالتی کار کرده است.

تن‌هاخ فاش کرد: یونایتد منتظر پنالتی‌ها بود

به گزارش “ورزش سه”، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش در تمرینات روی ضربات پنالتی کار کرده است.

منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش مقابل برایتون موفق به گلزنی نشد اما آن ها ۷ پنالتی عالی به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ به فینال مسابقه راه یابد.

کاسمیرو، دیوگو دالوت، جیدون سانچو، مارکوس رشفورد، مارسل سابیتزر، ووت وخهورست و ویکتور لیندلوف پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند و این سولی مارچ از برایتون بود که ضربه خود را از دست داد و موجب حذف برایتون از رقابت ها شد.

1856330

تن هاخ در مورد ضربات پنالتی گفت: “نه تنها در هفته گذشته بلکه در طول فصل روی ضربات پنالتی کار می کنیم. این بخشی از مربیگری و تمرینات است چرا که ما در طول فصل در مسابقات حذفی مختلفی به خصوص در انگلیس شرکت می کنیم. تا قبل از بازی این تمرینات به چشم نیامد چرا که در مسابقات قبلی پیش از رسیدن به ضربات پنالتی پیروز شده بودیم اما امروز فواید این تمرینات را دیدید.”

به نظر می رسید منچستریونایتد پس از دیدار سنگین هفته گذشته در لیگ اروپا مقابل سویا و همچنین انجام ۱۲۰ دقیقه بازی مقابل برایتون خسته به نظر برسد اما تن هاخ این بهانه را نپذیرفت: “شاید خستگی بازیکنان به دلیل بازی پنج شنبه باشد اما همه چیز به ذهنیت شما برمی گردد. امروز دیدید که نسبت به بازی با سویا هنوز به طور کامل اشتباهات خود را برطرف نکرده ایم و حتی نتوانستیم عملکرد بهترید اشته باشیم. تمرکز کافی، دریافت انرژی مناسب و انجام کارهای درست و داشتن یک برنامه خوب و اراده محکم برای پیروزی در بازی ها اهمیت زیادی دارند.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید