سه ملی‌پوش ایران در تیم قهرمان اروپا(عکس)

0
64



کد خبر : ۱۹۴۷۸۵۴ |
۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰ |
۹٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


تعداد فوتسالیست‌های ایرانی ملی‌پوش در باشگاه پالما مایورکا اسپانیا به سه نفر رسید.

سه ملی‌پوش ایران در تیم قهرمان اروپا(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتسال پالما اسپانیا در فصل اخیر حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در اختیار داشت که با بهره‌مندی از این دو ستاره ایرانی توانست برای نخستین بار در تاریخ خود به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند که نمایش درخشان این دو ملی‌پوش کاری کرد تا یک بازیکن دیگر ایران هم راهی این تیم شود.

نمایش درخشان طیبی برای رسیدن پالما به قهرمانی در اروپا و عملکرد موثر اولادقباد در لیگا ناسیونال اسپانیا موجب شد تا بنابر درخواست این باشگاه، سالار آقاپور هم به‌عنوان یک بازیکن ایرانی جدید دیگر به پالما برود.

1893292

سالار آقاپور که در اسفندماه ۱۴۰۱ با پالما مایورکا به توافق نهایی رسیده و قراردادش را امضاء و ایمیل کرده بود، حالا در آستانه آغاز فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرار است راهی اسپانیا شود تا در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت کند.

این ستاره ۲۳ ساله و آینده‌دار فوتسال ایران که سه قهرمانی در لیگ برتر همراه با مس سونگون به دست آورده و یکی از مهره‌های کلیدی این باشگاه بوده، به‌عنوان جدیدترین خرید باشگاه پالما مایورکا معرفی شد تا به همراه حسین طیبی و مسلم اولادقباد، سه ملی پوش ایرانی این تیم در فصل جدید شوند.

1893293



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید