چگونه می توان از سایت های خارجی کالا خرید؟

0
21


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه می توان از سایت های خارجی کالا خرید؟

 خرید اینترنتی از سایت های خارجی یکی از راه‌هایی است که می‌توان به کمک آن به کالاهایی دست‌یافت که در بازار داخلی قابل‌دسترس نیستند. اما برای خرید کالاها از سایت‌های خارجی، یکی از نیازهای اساسی ارتباط با این سایت‌ها در سراسر دنیا است. به‌عنوان مثال اگر قصد خرید از یک فروشگاه آنلاین در ایالات متحده را دارید، باید اطلاعاتی مثل آدرس، حساب ارزی و حتی شماره مجازی آمریکا را داشته باشید تا امکان ایجاد حساب کاربری، تأیید هویت و ارتباط با فروشندگان برای شما فراهم شود. از آنجاییکه داشتن هریک از این اطلاعات برای کاربران ایرانی، دردسرهای خودش را دارد، با ما همراه باشید تا ساده‌ترین راه خرید کالا از سایت های خارجی در ایران را به شما معرفی کنیم.

 خرید کالا از سایت‌های خارجی چگونه است؟

 امروزه با گسترش فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون، ترندیول، ای‌بی و…، افراد زیادی تمایل به خرید از برندهای معروف جهانی دارند؛ اما به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، خریداران ایرانی با چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی مانند پرداخت هزینه کالا، روش ارسال محصول و بسیاری از موانع دیگر روبرو هستند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با کمک شرکت‌های معتبری مانند ایرانیکارت این چالش‌ها قابل‌حل شده­اند و کاربران می‌توانند خرید خود را به‌راحتی انجام داده و سفارششان را درب منزل تحویل بگیرند! به عنوان مثال، برای خرید از ترندیول ترکیه، فقط کافیست به سایت ترندیول مراجعه کرده و لینک کالای موردنظر خود را در پنل ایرانیکارت ثبت کنید. پس از ثبت درخواست و پرداخت معادل ریالی هزینه کالا، تمام امور مربوطه به خرید از سایت‌های خارجی مانند پرداخت ارزی، ارسال مرسوله به ایران و تحویل کالا درب خانه خریدار بر عهده این مجموعه خواهد بود.

چگونه می توان از سایت های خارجی کالا خرید؟

پرطرفدارترین سایت های فروشگاهی خارجی

آمازون (Amazon)

 یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در جهان است که بیش از نیم میلیارد محصول در بخش‌های مختلف الکترونیک، پوشاک، لوازم‌خانگی، جواهرات و غیره ارائه می‌دهد.

ترندیول (Trendyol)

 سایت Trendyol یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های خرید آنلاین در ترکیه است. با استفاده از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از خرید و حراج آنلاین انواع پوشاک، ابزار، لباس و لوازم بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام بهره‌مند شوید. برای خرید از این سایت، از خدمات اختصاصی خرید از ترندیول در ایرانیکارت استفاده کنید.

ایبی (eBay)

 یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خریدوفروش آنلاین است که از رقبای اصلی آمازون محسوب می­شود. این فروشگاه به شما امکان خرید یا فروش اقلام نو و دست‌دوم را با قیمتی کمتر از قیمت بازار ارائه می‌دهد.

علی‌بابا (Alibaba)

یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تجارت الکترونیک در چین و جهان است که رقیب سرسختی برای شرکت‌های آمازون، ای‌بی، والمارت و سایر خرده‌فروشی‌های آنلاین بزرگ دنیا می‌باشد. علی‌بابا به شما امکان می‌دهد که محصولات عمده و خرده را از تولیدکنندگان و فروشندگان چینی و جهانی خریداری کنید.

آسوس (ASOS)

 یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید پوشاک و لوازم آرایشی در جهان است و بیش از ۸۵۰ برند محبوب را در بخش‌های مختلف مانند مد، زیبایی، لوازم جانبی و غیره ارائه می‌دهد.

تاینی­دیل TinyDeal

 TinyDeal که در هنگ‌کنگ مستقر است، یک فروشگاه آنلاین است که لوازم الکترونیکی و کالاهای مرتبط به آن را می‌فروشد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی این شرکت، مقرون‌به‌صرفه بودن محصولات آن است.

زارا (Zara)

 یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش لباس در جهان است که با پوشش بیش از ۲۰۰ کشور، یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها به شمار می‌رود. این سایت با ارائه جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها از سراسر جهان به شما امکان می‌دهد سبک و سلیقه خود را پیدا کنید.

والمارت (Walmart)

 فروشگاه اینترنتی والمارت معمولاً برای همه به‌عنوان یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف شناخته می‌شود که بزرگ‌ترین خرده‌فروش جهان است که با پلتفرم بسیار قوی خود می‌تواند در بین مصرف‌کنندگان به‌خوبی قرار گیرد. فروشگاه اینترنتی والمارت تقریباً انواع کالاها از جمله مواد غذایی، تجهیزات دیجیتال و الکترونیکی، مد و لباس، دارو و قطعات خودرو را به فروش می‌رساند.

اتسی (Etsy)

 فروشگاه اینترنتی Etsy پلتفرمی است که بر روی اقلام دست‌ساز، کلکسیون‌ها و اقلام تخصصی که منحصراً توسط کارخانه‌ها و برندهای معروف ساخته می‌شوند تمرکز دارد. در Etsy، اقلامی مانند پوشاک، جواهرات، مواد غذایی، لوازم آرایشی، بهداشتی و… فروخته می‌شود.

چگونه می توان از سایت های خارجی کالا خرید؟

 روش پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی

 همان‌طورکه می‌دانید برای خرید از وب‌سایت‌های مختلف مانند آمازون، ترندیول، علی اکسپرس، تاینی­دیل و… باید از روش پرداخت ارزی استفاده کنید. روش‌های پرداخت ارزی در این سایت‌ها عبارتند از:

پی پال

 این روش یکی از مرسوم‌ترین روش‌های پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی محسوب می‌شود که می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در PayPal.com از آن استفاده کنید. اما برای شارژکردن حساب پی پال خود به یک کارت اعتباری یا یک سایت واسطه مانند ایرانیکارت نیاز خواهید داشت.

 کارت‌های اعتباری ویزا و مسترکارت

 ویزاکارت و مسترکارت سیستم پرداخت آمریکایی هستند که به‌عنوان کیف پول دیجیتال برای کاربران خود عمل خواهند کرد؛ بنابراین افراد می‌توانند با استفاده از این کارت به‌راحتی خرید خود را در سایت‌های خارجی انجام دهند. البته توجه داشته باشید که این سیستم نیز با محدودیت‌هایی در ایران مواجه است.

 گیفت‌کارت

گیفت کارت یا کارت هدیه، نوعی کارت اعتباری است که می­توانید از آن برای خرید کالا یا خدمات از فروشگاه های آنلاین یا حضوری استفاده کنید. گیفت کارت معمولا دارای یک کد ۱۶ رقمی است که با وارد کردن یا اسکن کردن آن، مقدار اعتبار موجود روی کارت را می­توان استفاده کرد. البته این بهتر است بدانید که قبل از استفاده از این گیفت‌کارت‌ها، مطمئن شوید که سایت موردنظر شما این نوع کارت‌ها را می‌پذیرد.

 شرکت‌های واسطه

شرکت‌های معتبری همچون ایرانیکارت با ارائه مجموعه کاملی از خدمات ارزی، تمام روند خرید از سایت های خارجی را انجام خواهند داد. با استفاده از خدمات این مجموعه، کاربر تنها لینک کالای درخواستی خود را در پنل ایرانیکارت ثبت کرده و هزینه ریالی آن را پرداخت می‌کند؛ سپس تمام روند ثبت سفارش، پرداخت ارزی کالا، دریافت سفارش در خارج و ارسال آن به ایران، امور گمرک و تحویل آن درب منزل کاربران، تماما بر عهده ایرانیکارت خواهد بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید