مدافع سیتی با قرار وثیقه آزاد شد

0
351

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز،  دادگاه سلطنتی شهر چستر انگلیس، بنجامین مندی مدافع باشگاه فوتبال منچسترسیتی را که متهم به تجاوز و آزار و اذیت بود، به قید وثیقه آزاد کرد.

خاطرنشان می شود که این ورزشکار ۲۷ ساله فرانسوی پس از بازداشت در ۲۶ آگوست، ۱۳۴ روز را در بازداشت گذراند. مندی بیش‌تر این مدت در زندان آلتکورس لیورپول بود، اما در پایان دسامبر به زندان اصلی این شهر منتقل شد.

پاتریک تامپسون قاضی پرونده این فوتبالیست را تا ۲۴ ژانویه، یعنی تاریخ تعیین شده برای جلسه بعدی دادگاه در مورد تجاوز جنسی، به قید وثیقه آزاد کرد.

مندی متهم به هفت مورد تجاوز جنسی به چهار زن و هم‌چنین آزار جنسی یک زن دیگر است. طبق اظهارات شاکیان، موارد تجاوز جنسی بین اکتبر ۲۰۲۰ تا اوت ۲۰۲۱ رخ داده است.  در صورتی که مندی به دلیل جنایات ادعایی محکوم شود، تقریباً قطعی است که در نتیجه وی با زندان طولانی مدت روبرو خواهد شد و هم‌چنین احتمالاً قرارداد وی با قهرمان لیگ برتر فسخ خواهد شد.

مندی ۲۷ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۷ برای منچسترسیتی بازی کرده است. این باشگاه قبلا او را از تمرینات محروم کرده بود. این مدافع فرانسوی سه بار قهرمان انگلیس شد و دو بار جام حذفی کشور را به دست آورد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید