کلاهبرداری میلیاردی با شرکت صوری

0
83


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۴:۴۶:۴۲

|

|





متهم با دایر کردن شرکت صوری در زمینه پرداخت وام با تشکیل پرونده و دریافت نصف مبلغ از مشتریان، از آنان کلاهبرداری می‌کرد.




کلاهبرداری میلیاردی با شرکت صوری


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۴:۴۶:۴۲

فردی که از طریق راه‌اندازی شرکت صوری و تبلیغات کذب در فضای مجازی  ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ یداله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این باره گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه شخصی با ادعای داشتن شرکت سرمایه‌گذاری اقدام به تشکیل پرونده تسهیلاتی بی‌اعتبار و اخذ وجوه، اسناد تجاری و اسناد وسایل نقلیه از مراجعه‌کنندگان با وعده‌های واهی افزایش سرمایه و سود آنان کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی این پرونده مشخص شد متهم با دایر کردن شرکت صوری در زمینه پرداخت وام با تشکیل پرونده و دریافت نصف مبلغ از مشتریان، مدارک آنها اعم از چک، سفته و دیگر مدارک هویتی را دریافت و به این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کرده است که در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات تکمیلی از شاکی و جمع‌آوری مدارک و مستندات بعدی متهم مورد نظر را شناسایی و این فرد را با انجام اقدامات اطلاعاتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسن پور با اشاره به کشف مدارک و اوراق زیادی در رابطه با خرید و فروش وام از مخفیگاه این متهم بیان داشت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری از شهروندان با وعده های فریبنده اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید