کومان: خاکپو در بدترین زمان به لیورپول رفت

0
294



کد خبر : ۱۸۶۹۴۱۸ |
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸ |
۱٫۷K بازدید |

۱
دیدگاه


رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید کودی خاکپو، ستاره جوان هلندی، برای انتقال به لیورپول عجله کرد و باید منتظر می‌ماند تا در شرایطی بهتر به این تیم منتقل شود.

کومان: خاکپو در بدترین زمان به لیورپول رفت

به گزارش “ورزش سه”،  کودی خاکپو بعد از انتقالش از آیندهوون به لیورپول نتوانسته انتظارها را برآورده کند و از طرف هواداران این تیم با انتقاداتی مواجه است.

رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، می‌گوید به کیفیت خاکپو اطمینان دارد ولی معتقد است تصمیم او برای انتقال به لیورپول در زمان مناسب گرفته نشد و این می‌تواند روی آینده او تاثیر منفی بگذارد. کومان می‌گوید این بازیکن ۲۳ ساله هلندی نباید در زمانی که لیورپول روزهای سختی را سپری می‌کند برای انتقال به این تیم به آیندهوون فشار می‌آورد.

خاکپو که به عنوان مهاجم به لیورپول منتقل شد تا گره از کار بسته خط حمله این تیم باز کند تا اینجا در شش بازی به میدان رفته ولی هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند.1800021

کومان در این باره گفت:” خاکپو به تیمی رفت که شرایط خوبی ندارد. مهاجمی که گل نزند اهمیتش را از دست می‌دهد. این وضعیت برای هر فوتبالیستی سخت است چه برسد به یک مهاجم جوان. اگر کودی ۲۸ساله بود اوضاع فرق می‌کرد چون با تجربه‌ای که داشت می‌توانست شرایطش را مدیریت کند ولی در ۲۳ سالگی واقعا سخت است. سطح بازی‌ها در انگلیس بالاتر از هلند است. ما رایان گراونبرخ را هم داریم که زود به بایرن رفت و الان نیمکت‌نشین است. این تصمیم‌ها درست نیست”.

1800020

لیورپول در حال حاضر بدترین شرایط خود در سالهای اخیر را تجربه می‌کند و در رتبه دهم جدول لیگ برتر ایستاده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید