تن‌هاخ: بارسا همچنان تحت تاثیر فلسفه کرویف است

0
73



کد خبر : ۱۸۷۰۶۵۸ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵ |
۶۷۴ بازدید |

۰
دیدگاه


اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با بارسا در لیگ اروپا به ستایش از این تیم پرداخت و گفت تاثیر فلسفه یوهان کرویف در این تیم همچنان قابل تشخیص است.

تن‌هاخ: بارسا همچنان تحت تاثیر فلسفه کرویف است

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد فردا در اسپانیا به شهر بارسلون می‌رود تا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا دیدار رفت خود را مقابل بارسلونا انجام دهد.

دیدار بزرگی که برگزاری‌اش در مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا تعجب‌برانگیز است. بسیاری از هواداران فوتبال معتقدند چنین مسابقه‌ای می‌توانست در فینال لیگ اروپا برگزار شود نه در چنین مرحله زودهنگامی.

اریک تن‌هاخ هلندی در آستانه این بازی به ستایش از سبک فوتبالی بارسا پرداخت و گفت تاثیر همونطش یوهان کرویف و فوتبال مالکانه مد نظر او همچنان در بارسا دیده می‌شود.

1802292

آخرین وضعیت دو مصدوم یونایتد: مک‌تامینی و آنتونی
هر دوی آنها در مسیر بازگشت به تیم هستند و به زودی در تمرینها شرکت می‌کنند. اسکات تا آخر هفته احتمالا به ترکیب برگردد و هفته آینده هم احتمالا آنتونی.

غیبت لیساندرو مارتینز
برای حل مشکل غیبت لیساندرو گزینه‌هایی داریم. می‌توانیم از لوک شاو هم در پست دفاع وسط استفاده کنیم و هم دفاع کناری. ما این آخر هفته دیدیم که او در هر دو پست بازی می‌کند. در هر بازی با توجه به شرایط مسابقه می‌توانیم پست او را انتخاب کنیم.

نظر تن‌هاخ درباره قدرت بارسلونا
مربی‌گری در بارسا هم به نظرم واقعا دشوار است. آنها چند سال است که خیلی خوب فوتبال می‌کنند. تاثیر یوهان کرویف در این تیم همچنان دیده می‌شود.

اگر به آمار بارسا نگاه کنید واقعا فوق‌العاده است. آنها خوب دفاع می‌کنند ولی نقطه وقت‌شان به نظر من حفظ مالکیت توپ است. یوهان کرویف گفته بود وقتی مالکیت توپ دست شما باشد حریف نمی‌تواند گل بزند.

حضور منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا
هر دو باشگاه به خاطر تاریخ‌شان جاه‌طلب هستند و به فکر لیگ قهرمانان هستند. هم یونایتد هم بارسا دوست دارند در نیمه‌نهایی و فینال چمپیونزلیگ باشند و قهرمان آن رقابتها باشند. ولی واقعیت این است که ما الان در لیگ اروپا هستیم و این نشان می‌دهد هر دو باشگاه نیاز به تغییر اساسی دارند.

تفاوت لیگ برتر و لالیگا
واقعیت این است که فوتبال در لیگ برتر بسیار پرفشار و سطح بالا است ولی لالیگا هم یکی از لیگهای پرقدرت دنیا است. بنابراین به نظرم نمی‌شود از این نظر تفاوت خاصی بین دو تیم قائل شد.

برای همین دیدار فردا به نظرم واقعا هیجان‌انگیز است چرا که به هر دو باشگاه می‌کند. هر تیمی با این محک‌های جدی بهتر می‌شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید