قلعه‌نویی گفت هر کس کاشانی بگوید

0
62



کد خبر : ۱۹۴۴۰۴۹ |
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۵ |
۲٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.

قلعه‌نویی گفت هر کس کاشانی بگوید

به گزارش “ورزش سه”، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، در برنامه کادر فنی شبکه ورزش، پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی امید صحبت کرد و از جلسات و محدودیت برای انتخاب سرمربی گفت. 
*با قول رئیس فدراسیون و سرمربی تیم بزرگسالان حاضر شدید تیم را به بازی‌های آسیایی اعزام کنید چون شاخص‌های کمیته ملی المپیک را نداشته آیا در صورت عدم نتیجه‌گیری، رسانه‌ها باید نقد را به سمت فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان ببرند؟ 
تیم امید فقط اسما امید است وگرنه هیچ فرقی با سایر رشته‌ها برای کمیته ملی المپیک ندارد. چون در المپیک شرکت می‌کنند، ما رئیس کاروان هستیم و کمیته ملی المپیک مسئول اعزام کاروان است طبیعتا باید حرکتی می‌کردیم باید تلاش و خواهش می‌کردیم. 

*قلعه‌نویی با گزینه کاشانی موافق بود: بیش از ۵ جلسه با رئیس فدراسیون و فردی که از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست معرفی شده بود، جناب آقای‌ کاشانی، داشتیم و تلاش کردیم هماهنگی‌هایی صورت بگیرد تا درمورد سرمربی‌ای که مدنظر فدراسیون فوتبال، سرمربی بزرگسالان و کمیته تیم ملی المپیک باشد به یک توافق برسیم. جلسات خوبی هم انجام دادیم حتی آقای قلعه‌نویی در یک جلسه اعلام کردند که با هرکسی که آقای کاشانی موافق باشند موافقند. اما در واقعیت آقای حبیب کاشانی در آن تاریخ که به عنوان سرپرستی از فدراسیون فوتبال انتخاب شدند، حکم نگرفته بودند. 

1885956

*وزیر ددلاین انتخاب سرمربی تعیین کرد: برای ما منفعت کشور، جامعه ورزش دوست و فوتبال‌دوست و افتخاری که باید کسب کنیم مهم است. چند جلسه به خوبی پیش رفت و ما نهایتا به یک نقطه واحدی نرسیدیم که این موضوع در سه جلسه گذشته در ستاد عالی بازی‌ها در حضور آقای وزیر مطرح شد. جناب وزیر ددلاین یک هفته تا ده روز تعیین کردند که ما زودتر به جمع‌بندی برسیم و ما هم از لحاظ پنجره و بستن لیست محدودیت‌هایی داشتیم. 
*ربیعی قبول مسئولیت نکرد: حدودا یک ماه پیش دو گزینه مدنظر آقای کاشانی در جلسات دعوت شدند. یک مورد آقای ربیعی بودند که از ما فرصت ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواستند در حالی که دوستان نامبرده همه در جلسه بودند. بنا به هر دلیلی ایشان اعلام کردند که قبول این مسئولیت برایشان مقدور نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید