رحمتی: لیگ نه، الان روی جام حذفی فکر می‌کنیم

0
81



کد خبر : ۱۸۷۱۴۹۷ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶ |
۵۸۷ بازدید |

۰
دیدگاه

تیم داوری خوب و باتجربه‌ای انتخاب شده؛


سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند به پیروزی مقابل نساجی دست پیدا کنند.

رحمتی: لیگ نه، الان روی جام حذفی فکر می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه”، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل نساجی در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: در ابتدا قهرمانی تیم امید آلومینیوم در لیگ برتر ایران را به مجموعه بزرگ ایرالکو و تمام اراکی‌های عزیز و کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و امیدوار با یک برنامه‌ریزی خوب برای پایه‌های آلومینیوم، در سال‌های آینده نیز این نتایج را بیش از پیش ببینیم.

او به انتخاب سید مهدی سیدعلی به‌عنوان داور دیدار آلومینیوم مقابل نساجی اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که یک تیم داوری خیلی خوب و با تجربه را برای این مسابقه انتخاب کرده‌اند. به خاطر حساسیت‌های بازی فردا آقای سیدعلی که تجربه قضاوت دربی را دارند، برای این دیدار گذاشته‌اند که امیدوارم با همکاری کادر فنی دو تیم در کنار زمین، یک قضاوت خیلی خوب از سوی تیم داوری رقم بخورد.

1803827

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: جام حذفی یک تورنمنت است که در سریع‌ترین زمان و با کمترین تعداد مسابقه می‌توانید به فینال برسید. خدا را شکر سال گذشته این اتفاق برای آلومینیوم اراک افتاد و امیدواریم دوباره تکرار شود.

رحمتی یادآور شد: تمام تمرکز بازیکنان ما از رقابت‌های لیگ برتر خارج شده و روی مسابقه جام حذفی فردا قرار دارد، چراکه جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. تیم نساجی نیز یک تیم با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوب است و مسابقه سختی داریم.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد: به بازیکنان گوشزد کردیم تمام تمرکزشان روی بازی باشد تا بهترین عملکردشان را با کمترین اشتباه ارائه دهند. در جام حذفی هر تیمی کمترین اشتباه را کند، مطمئناً به موفقیت می‌رسد. سعی کردیم در تمرینات یک هفته اخیر این موضوع را به بازیکنان گوشزد کنیم و خدا را شکر با تمام تمرکز آماده مسابقه فردا هستیم و امیدواریم با ارائه یک نمایش خوب و کسب پیروزی از این مرحله صعود کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید