اسپالتی: فرانکفورت ایتالیایی‌تر از ما بازی کرد

0
66



کد خبر : ۱۸۷۱۷۸۱ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۴۱ |
۸۴۱ بازدید |

۰
دیدگاه

وقت آن رسیده که از شر این کلیشه خلاص شویم


سرمربی ناپولی بعد از پیروزی دو بر صفر در خانه فرانکفورت، غرور را بزرگترین دشمن تیمش دانست.

اسپالتی: فرانکفورت ایتالیایی‌تر از ما بازی کرد

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی که مقتدرانه به صدر جدول سری آ تکیه زده، روند خوب خود را در چمپیونزلیگ نیز ادامه داده و موفق شد در خانه فرانکفورت به برتری دو بر صفر دست یافت. لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپلی‌ها در پایان این بازی با تحسین تلاش و رویکرد شاگردانش، تاکید کرد که دلیلی برای نارضایتی از عملکرد آنها وجود ندارد.

او صحبت های خود در نشست خبری پس از بازی با فرانکفورت را این گونه آغاز کرد: “من از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم. از همان ابتدا با شخصیت بالا بازی کردیم و با در دست داشتن کنترل بازی، کاری که می خواستیم را انجام دادیم. هیچ شکایتی از بازی بچه ها وجود ندارد و با وجود اینکه می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازهم نتیجه خوبی بود و راضی‌ام.”

سرمربی ناپولی در ادامه صحبت های خود افزود: “نکته کلیدی این بود که در تلاش برای زدن گل دوم، نظم و هماهنگی تیمی مان را هرگز از دست ندهیم. تیم رویکرد خوب و پخته ای از خود به نمایش گذاشت که باعث رضایت من بود.”

1804479

اسپالتی، جلوگیری از ضدحملات سریع حریف را نکته کلیدی تاکتیک تیمش برای جلوگیری از کامبک میزبان دانسته و تاکید کرد: “کار زمانی خطرناک می شد که ما به آنها اجازه در دست گرفتن کنترل بازی را بدهیم. شاگردانم در برابر این اتفاق خیلی خوب عمل کردند و با پرس از جلو به حریف اجازه ضدحمله ندادند. این اقدام فوری برای جلوگیری از شرایط گلزنی و بازگشت تیم حریف به جریان بازی مهم بود.”

او با وجود برتری دو بر صفر تیمش عقیده دارد که شانس صعود همچنان برابر است: “من هنوز عقیده دارم که شانس صعود دو تیم ۵۰ به ۵۰ است چون یک بازی دست نخورده در دور برگشت داریم و فقط یک حادثه می تواند همه چیز را تغییر دهد. ما باید با فروتنی تمام خود را آماده روبرو شدن با موقعیت های غیرمنتظره کنیم. غرور بزرگترین دشمن ماست. ما باید تلاش خود را تا آخرین لحظه بازی برگشت ادامه دهیم.”

اسپالتی که در نشست خبری پیش از بازی با فرانکفورت، اصطلاح فوتبال ایتالیایی مبتنی بر دفاع را یک کلیشه قدیمی دانسته بود در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره دوباره به این موضوع گفت: “من خوشحالم، حتی اگر لبخند نزنم. آنها معتقد بودند که ما در فوتبال ایتالیا که فوتبالی اصطلاح زشت است، فوتبال خوبی بازی می کنیم ولی به نظرم امشب شاید فرانکفورت با عقب نشینی و شیوه دفاعی‌اش “ایتالیایی تر” از ما بود! در هر حال وقت آن رسیده که خود را از شر این کلیشه خلاص کنیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید