گزارش زنده: فولاد صفر- الهلال صفر

0
73



کد خبر : ۱۸۷۲۱۰۶ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ |
۱۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

بدون نکونام و با بزرگترین هدف تاریخ


فولاد در دیداری حساس و فوق العاده مهم، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الهلال رفته است.

گزارش زنده: فولاد صفر- الهلال صفر

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی نفس گیر برابر الفیصلی، حالا فولاد باید به مصاف تنها نماینده باقی مانده از کشور عربستان برود. سعودی ها که امیدوار بودند شاهد برگزاری یک دیدار کاملا عربستانی در نیمه نهایی باشند، پس از حذف الشباب و الفیصلی، اکنون تنها امیدشان به شاگردان رامون دیاز است.

خوزستانی ها که تنها نماینده ایران در دور حذفی این پیکارها بودند، درگیر حواشی عجیب و غریب پس از جدایی جواد نکونام شده اند. سرمربی جوان فولاد پس از دیدار با الفیصلی و در نشست خبری بعد از مسابقه، از سمت خود استعفا داد و در شرایطی که تصور می شد او با ریش سفیدی و پادرمیانی های صورت گرفته به تمرینات بازگردد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه نکو به ایران بازگشت تا مدیران فولاد نیز با استعفای او موافقت کنند.

حالا و فارغ از تمامی حواشی به وجود آمده، فولاد با هدایت حمیدرضا رجبی مقابل حریف قدرتمند خود قرار می گیرد. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است و چند روز پیش توانست تا دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها نیز پیش برود و سه مرتبه دروازه رئال مادرید را باز کرد.

الهلال برای این دیدار بازیکنان اصلی خود را به همراه دارد و تنها به دلیل قوانین لیگ قهرمانان، مجبور شد سه بازیکن خارجی خود یعنی اودیون ایگالو، میشائیل و آندره کاریلو را از لیست بازی امشب کنار بگذارد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های فولاد و الهلال را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:
🏆 بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
🗓 پنج‌شنبه: ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ؛ ساعت: ۲۱:۳۰ 
🏟 ورزشگاه: الجنوب قطر / تماشاگر: نزدیک به ۶ هزار نفر 
👕 گروه داوری: هیروکی کیمورا / کمک ها: ایسائو نیشی هاشی – تاکومی تاکاگی؛ داور چهارم: فو مینگ

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه
سرمربی: حمیدرضا رجبی

ترکیب الهلال:
عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کنو، سالم الدوسری، لوکاس ویتو و موسی مارگا
سرمربی: رامون دیاز



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید