واگذاری مأموریت راضی کردن بلینگام به ستاره سیتی

0
78



کد خبر : ۱۸۹۷۹۱۷ |
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸ |
۳٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


در حالی که منچسترسیتی به صورت جدی به جمع باشگاه‌های خواهان جود بلینگام اضافه شده درخواست توییتری جک گریلیش از این ستاره انگلیسی خبرساز شده است.

واگذاری مأموریت راضی کردن بلینگام به ستاره سیتی

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام، پدیده ۱۹ ساله فوتبال انگلیس، با درخشش در باشگاهش بوروسیا دورتموند و تیم ملی کشورش به یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های اروپا تبدیل شده و چندین باشگاه بزرگ این قاره خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

اما شکی نیست که تنها اندکی از باشگاه‌های اروپایی از توان مالی کافی برای پاسخ دادن به قیمت مد نظر دورتموند برخوردارند. با اینکه تا کنون از لیورپول و رئال مادرید به عنوان مقاصد اصلی بلینگام یاد شده است اما منچسترسیتی هم مسلما از نظر مالی توان خرید این ستاره جوان را دارد.

جک گریلیش، ستاره انگلیسی سیتی و هم‌تیمی بلینگام در تیمی ملی انگلیس، اخیرا با پیشنهاد به او برای سیتیزن‌‌ شدن خبرساز شد. گریلیش در پاسخ به یک پست توییتری بلینگام خطاب به او نوشته بود: “به سیتی بیا.”

1836358

بلینگام برای پاسخ دادن به درخواست گریلیش از جواب دادن مستقیم به پست توییتری او خودداری کرد و منتظر ماند تا این بازیکن سیتی پست دیگری منتشر کند. بلینگام سپس با او مقابله به مثل کرد و در پاسخ به پست گریلیش که ربطی به نقل و انتقالات و منچسترسیتی نداشت خطاب به او نوشت: “به دورتموند بیا.”

1836359

با اینکه از رئال مادرید و لیورپول همچنان به عنوان گزینه‌های اصلی بلینگام یاد می‌شود ولی برخی رسانه‌های نزدیک به منچسترسیتی در روزهای اخیر مدعی هستند که مدیران این باشگاه بیش از گذشته به بلینگام علاقه‌مند شده‌اند و حالا باید سیتی را هم یکی از سه ضلع تلاش برای جذب این پدیده انگلیسی دانست.

1831582



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید