تهدید باورنکردنی باشگاه استقلال توسط فتح‌الله‌زاده!

0
45



کد خبر : ۱۸۹۸۹۹۹ |
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵ |
۱۳٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

حساب‌تان را توقیف می‌کنم، این گوی و این میدان…


مدیرعامل استقلال دیشب در خلال مناظره با قربان‌زاده به شکلی ناباورانه مدعی بستن حساب‌های باشگاه شد.

تهدید باورنکردنی باشگاه استقلال توسط فتح‌الله‌زاده!

به گزارش “ورزش سه” شب گذشته در یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون در چند سال اخیر، علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی از باشگاه استقلال به همراه حسین قربان‌زاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه فوتبال برتر حاضر شدند و در خصوص مباحث مختلف مدیریتی در باشگاه استقلال به مناظره پرداختند.

بی‌تردید نقطه اوج این مناظره، تهدید علی‌فتح‌الله‌زاده توسط حسین قربان‌زاده بود. جایی که رییس خصوصی‌سازی با بیان این جمله که فردا یا شما مدیرعامل استقلال می‌مانید یا من رییس سازمان خصوصی‌سازی، با اطمینان از تخلف صورت گرفته توسط مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد.

صحبت‌هایی که به مذاق فتح‌الله‌زاده خوش نیامد و او در ابتدا به‌تندی در مقام پاسخ برآمد و بعد از آن، سعی کرد از در صلح و صفا با رییس سازمان خصوصی‌سازی در بیاید اما گارد بسته قربان‌زاده و تهدید مکرر فتح‌الله‌زاده به پایان دوره مدیریتش در استقلال، باعث شد فتح‌الله‌زاده بار دیگر در اواخر برنامه نسبت به او موضع بگیرد.

موضوعی که کار را به جاهای باریک کشاند و بعد از اینکه قربان‌زاده در صحبت‌های خود از لفظ خیانت در امانت در توصیف اقدامات فتح‌الله‌زاده استفاده کرد، مدیرعامل آبی‌ها در اظهارنظری شگفت‌انگیز به گونه‌ای که گویی دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال ندارد و خودش را جدای از این باشگاه می‌داند، وعده داد که نسبت به وصول پول‌های دیگری که از قبل از باشگاه طلبکار است اقدام می‌کند. او خطاب به قربان‌زاده گفت “حساب شما(مشخصا قربان‌زاده دخل و تصرفی در باشگاه استقلال به صورت شخصی ندارد و پر واضح است منظور فتح‌الله‌زاده حساب باشگاه است) را هم توقیف می‌کنم، این گوی و این میدان!”

موضع عجیبی که می‌شود از آن به خوبی نتیجه گرفت که فتح‌الله‌زاده همین دیشب و در خلال برنامه دیگر برای خود جایگاهی در باشگاه استقلال متصور نبوده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید