جدایی ۲ بازیکن دیگر رئال قطعی شد

0
47



کد خبر : ۱۹۴۴۷۷۰ |
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰ |
۵٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

گزارش آاس:


آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.

جدایی 2 بازیکن دیگر رئال قطعی شد

به گزارش “ورزش سه”، لونین و اودریوسولا  قطعا فصل بعد جایی در فهرست رئال نخواهند داشت و این دو از قبل به دنبال پیدا کردن یک تیم دیگر برای خود هستند. لونین که در تابستان ۲۰۱۸ به رئال پیوست و یک سال بعد در رقابت های یورو ۲۰۱۹ جوانان با اوکراین خوش درخشید، در سال های اخیر نتوانست مطابق انتظارات کار کند و فصل قبل که در چندین بازی به دلیل مصدومیت تیبو کورتوا درون دروازه رئال قرار گرفت، متزلزل ظاهر شد. رئال قصد دارد داوید سوریا، گلر ختافه، را جانشین او کند. به لونین که تا ۲۰۲۴ قرارداد دارد، اعلام شده خبری از تمدید نیست و گلر اوکراینی باید راهی تیمی دیگر شود.

1751399

اودریوسولا نیز که از سال ۲۰۱۸ در عضویت رئال قرار دارد و در این مدت برای بایرن و فیورنتینا نیز به صورت قرضی بازی کرده، تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و فصل گذشته در ۶ بازی تنها ۹۲ دقیقه در میدان بود. او از این حیث بیست و چهارمین بازیکن رئال مادرید بود.

1740175

 اودریوسولا خوب می داند که جایی در ایده‌های کارلو آنچلوتی ندارد و این آخرین فرصت رئال برای به دست آوردن پول از انتقال او خواهد بود. هر دو طرف راضی به قطع همکاری هستند و اودریوسولا به زودی تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تا به اینجا مارکو آسنسیو، کریم بنزما، ادن هازارد و ماریانو رسما از رئال مادرید جدا شده اند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید