انتقاد ستاره سابق فوتبال ایران از داور بیست ساله!

0
65



کد خبر : ۱۸۹۹۳۳۴ |
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰ |
۲٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

رجب‌زاده: از این روزها بدتر هم دیدم و ناامید نشدم


مهدی رجب‌زاده می‌گوید از کمیته داوران درخواست کرده برای تیم‌های بالای جدولی داور باتجربه بگذارند چرا که بازی‌های مرگ و زندگی پیش روی آن‌ها است.

انتقاد ستاره سابق فوتبال ایران از داور بیست ساله!

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ یک، فجر سپاسی که در کورس صعود است باخت بدموقعی را در خانه متحمل شد و مقابل استقلال ملاثانی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر در ابتدای کنفرانسش گفت: امروز برایم سخت بود صحبت کنم چون شرمنده هواداران شدم. از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. جو ورزشگاه به نفع‌مان بود اما نتیجه مدنظرمان حاصل نشد. از لحاظ فنی هم خوب کار کردیم و توپ‌های‌مان به گل ننشست. بی‌دقتی در بچه‌های‌مان بود و روی خط گل چند موقعیت نزدیم. امروز تنبیه شدیم و طبیعی است تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. باید تمرکزمان را بالاتر می‌بردیم. از اول هفته تاکید داشتم بازی سختی است و نباید به رتبه جدول‌شان نگاه کنیم. یکی از توپ‌های نیمه اول‌مان گل می‌شد نتیجه کلا تغییر می‌کرد. یک روزهایی نمی‌شود ولی بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند و فقط توپ‌های‌مان گل نشد.

سرمربی فجر در خصوص بازی اضافه کرد: در بحث اتلاف وقت حرفه‌ای بودند و چهار، پنج دفعه گلر و بازیکنان‌شان روی زمین افتادند که طبیعی است. ما باید توپ‌های‌مان را گل کنیم که اگر تیمی خواست از این حربه استفاده کند به جایی نرسد. روز سختی برای من بود. در شکل بازی و موقعیت‌سازی خوب بودیم. در نیمه دوم تیم‌مان را هجومی کردیم.

1790451

او در مورد اینکه با توجه به نتایج این هفته آیا ناامید شده‌اند یا نه، پاسخ داد: ما شش بازی داریم که برای بردن به زمین می‌رویم. از این روزها بدتر هم دیدم و ناامید نشدم. تیم‌مان پتانسیل صعود را دارد. با تمام وجود به زمین خواهیم رفت و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و چیزی از انگیزه‌های‌مان کم نمی‌شود.

رجب زاده راجع به داوری گفت: به اقای افشاریان هم گفتم که بازی‌های فجر، سایپا، خیبر و استقلال خوزستان که بالای جدولی هستند باید داور با تجربه بگذارند. من نمی‌دانم داور امروز ۲۰ یا ۲۵ سالش بود. خیلی داور جوانی بود و اصلا خیلی‌های‌شان فوتبال بازی نکرده‌اند! در نیمه اول یک پنالتی در هجده قدم حریف اتفاق افتاد و خیلی راحت از آن گذشت و در جریان بازی هم روی چند سوت اشتباه کرد. اگر پنالتی ما را گرفته بود بازی طور دیگری می‌شد. صدای‌مان به جایی نمی‌رسد. این بازی‌های مرگ و زندگی است و باید داور باتجربه بگذارند. در نیمه دوم عین همان اتفاق افتاد و گرفتند.

او در پاسخ به اینکه ممکن است اعتراضات نیمکت حریف روی داور تاثیر گذاشته باشد گفت: هرکس یک فرهنگی دارد و ما نمی‌خواهیم حرف و حدیث باشد که تیم ما با شلوغ کاری روی داور تاثیر می‌گذارد. این بحث به تجربه و اقتدار داور برمی‌گردد. اگر داوری با تجربه باشد هر تیمی جلویش خودشان را تکه و پاره هم کند تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید