ورود انوشیروانی به کمیته فنی وزنه‌برداری

0
68



کد خبر : ۱۹۲۱۰۵۷ |
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰ |
۱۱۴ بازدید |

۰
دیدگاه

رضازاده رییس می‌ماند


رییس فدراسیون وزنه‌برداری از احتمال پیوستنش به کمیته فنی خبر داد اما عنوان کرد که برای خوش حق وتو قائل نخواهد شد.

ورود انوشیروانی به کمیته فنی وزنه‌برداری

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی زمانی که به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد، کمیته فنی را تشکیل داد اما تصمیم گرفت عضو این کمیته نباشد. حسین رضازاده، حسین توکلی، بهداد سلیمی، نواب نصیرشلال، بهمن زارع، کمال موسوی و حسین مقامی اعضای این کمیته بودند. حسین رضازاده نیز به عنوان رییس کمیته انتخاب شد. بعد از انتخابات فدراسیون، برخی از اعضای کمیته فنی (نواب نصیرشلال و بهمن زارع) به بدنه کادر فنی اضافه شدند و به این ترتیب دیگر نمی‌توانند هم‌زمان عضو کمیته فنی هم باشند. مقامی هم دیگر دبیر فدراسیون نیست از این رو تغییراتی در ترکیب این کمیته ضروری است.

سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ ایجاد تغییرات در کمیته فنی فدراسیون گفت: من خودم قبلا عضو کمیته فنی نبودم اما بر حسب نیاز و به درخواست اعضای کمیته فنی به برخی جلسات می‌رفتم و صحبت می‌کردم. احتمال دارد خودم هم به کمیته فنی اضافه شوم و یکی، دو نفر دیگر باید اضافه شوند.

او ادامه داد: کمیته فنی، کمیته بسیار مهمی است. قبل از انتخابات نمی‌توانستیم در انجام امورات کمیته‌ها به خصوص کمیته فنی و شرح وظایف برخی جایگاه‌ها مثل مدیریت تیم‌های ملی قاطعانه حرکت کنیم و گاهی برای دوستانی که در این جایگاه‌ها بودند، دلخوری‌هایی ایجاد می‌شد اما اکنون با خرد جمعی به یکدیگر کمک و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا وزنه‌برداری در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که با حق رای یا حق وتو که در دوره قبل فدراسیون مطرح بود، عضو کمیته فنی می‌شود، تاکید کرد: اگر عضو کمیته فنی شوم و بحث حق رای هم مطرح باشد، حق وتو در کار نیست. قهرمانان بزرگی در این کمیته هستند و ریاست کمیته بر عهده رضازاده است. خدا را شکر تصمیماتی که گرفته می‌شود نشات‌گرفته از یک ذهنیت خوب وحرفه‌ای است و تقریبا حرف‌ها و تصمیمات هم‌سو هستند. من به آینده کمیته فنی و تصمیمات خوش‌بین‌ام که راهنمای خوبی برای تیم‌های ملی باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید