توجیه عجیب: مانه که مهاجم هم هست جانشین لوا شد!

0
57



کد خبر : ۱۹۲۲۳۲۸ |
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲ |
۷۲۹ بازدید |

۰
دیدگاه


حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.

توجیه عجیب: مانه که مهاجم هم هست جانشین لوا شد!

به گزارش “ورزش سه”، حذف بایرن از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی باعث شده که انتقادهای بسیاری از مدیران این باشگاه صورت بگیرد. 

بسیاری از هواداران و رسانه‌های آلمانی معتقد هستند که مدیران بایرن و خصوصا صالح حمیدزیچ و اولیور کان مقصر وضع به وجود آمده هستند و تصمیمات اشتباه آنهاست که باعث شده شرایط به این شکل پیش برود. 

یکی از انتقادهای مهمی که از این تیم صورت گرفته این است که آنها در زدن ضربات پایانی بسیار مشکل داشتند و یکی از دلایل چنین اتفاقی نبود یک مهاجم نوک در کلاس جهانی در این تیم است. 

1851361

لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان شماره ۹ حال حاضر دنیا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته از بایرن جدا شد و به بارسلونا پیوست اما جانشین قابل قبولی برای او به خدمت گرفته نشد، هرچند صالح حمیدزیچ نظر دیگری در این باره دارد. 

او در گفتگو با اسپورت وان در این باره اظهار داشت:« ما با حضور سادیو مانه توانستیم بازیکنی را به خدمت بگیریم که می‌تواند به عنوان مهاجم هم بازی کند. البته که می‌توانید پاسخی هوشمندانه بدهید و بگویید مسئله این نیست اما سرژ گنابری، کینگزلی کومان، لروی سانه، سادیو مانه، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و جمال موسیالا همه بازیکنانی باکیفیت هستند.»

مدیر وززشی بایرن با اشاره به برنامه این تیم برای جذب مهاجم گفت:« در حال حاضر هیچ اسمی مطرح نیست اما باید ببینیم نظر مربی چیست چون باید او را در نظر گرفت. باید به شرایط مالی باشگاه هم توجه کنیم و سپس تصمیم خواهیم گرفت.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید