تزریق روحیه به مسی‌ها توسط مدیران

0
50



کد خبر : ۱۹۲۳۳۸۱ |
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳ |
۴٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

خوش‌حسابی به سبک کرمانی‌ها


تیم فوتبال مس علی‌رغم نگرفتن نتایج مطلوب، با حمایت‌های شرکت مس توانسته بهترین پرداختی را در بین تیم‌های لیگ برتر داشته باشد.

تزریق روحیه به مسی‌ها توسط مدیران

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال مس علی‌رغم نگرفتن نتایج مطلوب، با حمایت‌های شرکت مس توانسته بهترین پرداختی را در بین تیم‌های لیگ برتر، حتی تیم‌های بالای جدول که برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند، داشته باشد و به تعهدات خود در قبال بازیکنانش عمل کند.

دکتر قرایی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان، در بین بازیکنان فوتبال به مدیری معروف است که برای گرفتن حق بازیکنانش می‌جنگد و پشت بازیکنانش می‌ایستد. او توانسته در همین مدت اندک، علی‌رغم اختلاف حساب موجود بین شرکت مس و باشگاه در پرداختی کل به باشگاه با پیگیری‌های مستمر و با جلب نظر مساعد دکتر رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، روز گذشته پرداختی تیمش را به ۷۰ درصد برساند.
از باشگاه مس کرمان خبر رسیده که دکتر قرایی صبح امروز در دیدار صمیمی با بازیکنان باتجربه تیم فوتبال مس به آن‌ها گفته است که اگر سه امتیاز بازی با تراکتور را کسب کنند، علاوه بر پاداشی که با نظر سرمربی به اعضای تیم خواهد داد، درصدی از باقیمانده قرارداد آنها را بلافاصله بعد از بازی به حسابشان واریز می‌کند.
این عملکرد دکتر قرایی نشان داد که شرکت مس به تعهدات خود همچون گذشته پایبند است و جزء باشگاه‌های خوش‌حساب لیگ برتر است، با توجه به اینکه رشته‌های متعددی را تحت پوشش خود دارد.

لذا با توجه به این مسئله، این بازیکنان و کادر فنی هستند که باید قدر این فرصت را بدانند و با تلاشی که در ادامه راه از خود به نمایش می‌گذارند با حفظ تیم در لیگ برتر جواب عنایت مدیرعامل باشگاه و شرکت مس و محبت و لطف هواداران و مردم خونگرم کرمان را بدهند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید