ترزیچ از قهرمانی دورتموند مطمئن نیست

0
72



کد خبر : ۱۹۲۳۷۱۳ |
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۵ |
۲۶۷ بازدید |

۰
دیدگاه


دورتموند فردا در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا در زمین بوخوم به میدان خواهد رفت، نبردی حساس که پیروزی در آن برای زردپوشان -که با یک امتیاز بیشتر از بایرن، صدرنشین هستند- کلیدی خواهد بود.

ترزیچ از قهرمانی دورتموند مطمئن نیست

به گزارش “ورزش سه”، ادین ترزیچ، مربی دورتموند، در آستانه این مسابقه گفت بازیکنانش آماده‌اند تا گام‌های آخر را بردارند و بوندس‌لیگا را فتح کنند.

دربی در بوخوم
این دربی رویر است. بازی در جام حذفی را یادمان است که در بوخوم و زیر نورافکن‌ها، چه جو داغی داشت. کار سختی خواهد بود ولی ما با میزان خوبی از اعتماد به نفس پا به مسابقه می‌گذاریم.

یک قدم رو به جلو
همیشه مهم‌ترین قدم، قدمی است که الان می‌خواهی برداری. ما به خوبی آماده شده‌ایم و بچه‌ها در طول هفته خوب تمرین کرده‌اند. فردا می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم ولی این اتفاق فقط وقتی می‌افتد که ۳ امتیاز را بگیریم.

1857822

ناکامی تیم در بازی‌های خارج از خانه
نتوانسته‌ایم در ۵ بازی اخیر خارج از خانه برنده شویم. با این حال، اگر نمی‌توانستیم خارج از خانه پیروز شویم، جایی که الان هستیم، نبودیم. می‌توانیم و باید در ۲ مسابقه باقیمانده در خارج از خانه، کار را یکسره کنیم تا به اهدافمان دست پیدا کنیم.

کیفیت بوخوم
آنها خیلی پرحرارت بازی می‌کنند، الگوهای ثابتی دارند که روی پیاده کردن‌شان اصرار دارند. مهاجم تیم توپ را می‌گیرد و برای بازیکنان کناری که سریع هستند، می‌فرستد. خیلی از تیم‌ها در زمین بوخوم به تقلا افتاده‌اند.

کورس قهرمانی
حالا در شرایطی منتظر این بازی هستیم که رقابت به مویی بسته است. می‌خواهیم نشان دهیم که آماده هستیم قدم‌های آخر را برداریم و در پایان جشن بگیریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید