پایان یکه‌تازی لورکوزن با تاخیر در ورود آزمون!

0
60



کد خبر : ۱۹۳۵۵۵۳ |
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۲ |
۵٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

سردار موقعیت نداشت، تیم آلونسو باخت؛


بایر لورکوزن به روند فوق‌العاده‌اش طی دو ماه و نیم اخیر پایان داد و مقابل کُلن شکست خورد.

پایان یکه‌تازی لورکوزن با تاخیر در ورود آزمون!

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین مسابقه هفته سی و یکم بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را مثل سه دیدار قبل جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲ جمعه شب در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی اف. سی. کُلن رفت.

بایر لورکوزن که طی دو ماه و نیم اخیر و در ۱۴ مسابقه پیاپی در بوندس لیگا آلمان و لیگ اروپا هیچ شکستی نداشت، در نیمه اول بازی مقابل کلن غافلگیر شد و با شکست دو بر یک به رختکن رفت تا کار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشد.

در شرایطی که کلن برای حفظ پیروزی تلاش می‌کرد، ژابی آلونسو در دقیقه ۷۱ سردار آزمون را فرا خواند تا به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین بفرستد و خط حمله بایر لورکوزن را تقویت کند، اما به یکباره دوباره او را به سمت بازیکنان ذخیره فرستاد تا مشغول گرم کردن شود و با تاخیر این ستاره ایرانی را تعویض کرد.

1871525

سردار آزمون که امشب بیستمین بازی فصل خود در بوندس لیگا آلمان را انجام می‌داد و انگیزه زیادی برای زدن پنجمین گل خود در این رقابت‌ها داشت، در حدود ۱۵ دقیقه حضورش در زمین فقط یک موقعیت نصف و نیمه داشت که ضربه سر او ثمری نداشت و یکبار هم در دقیقه ۶+۹۰ در آفساید قرار گرفت.

شاگردان ژابی آلونسو پس از اینکه در دو ماه و نیم گذشته در چهار مسابقه لیگ اروپا سه پیروزی و یک تساوی داشتند و در ۱۰ بازی بوندس لیگا نیز هفت پیروزی و سه مساوی به دست آوردند، در جدال امشب برابر کُلن نتوانستند به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا ۴۸ امتیازی و در جایگاه ششم جدول بمانند و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید