صلاح در قاهره، مصر دوباره می‌خندد (عکس)

0
57



کد خبر : ۱۹۴۳۳۲۰ |
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


محمد صلاح، ستاره انگلیسی لیورپول، به اردوی تیم ملی مصر برای رویارویی با گینه در روز چهارشنبه آینده در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا حاضر شد.

صلاح در قاهره، مصر دوباره می‌خندد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مصر که همراه با تیم‌های گینه، اتیوپی و مالاوی در گروه چهارم رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها قرار دارد و  با ۹ امتیاز صدرنشین گروه خود است، روز چهارشنبه به مصاف گینه خواهد رفت.

محمد صلاح، محمود ترزگه، مصطفی محمد، احمد سید زیزو، عمر مارموش، محمد ابوجبل، محمد صبحی، مصطفی فتحی، احمد یاسر رایان، هشام صلاح، احمد رمضان بکهام، محمود مرعی، محمد حمدی، احمد ابوالفتوح، مهند لاشین، غنام محمد، محمود حماده و محمدرضا بوبو بازیکنانی هستند که در اردوی تیم ملی مصر حضور دارند و علی جبر نیز قرار است فردا به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود.

1885794

اکانت رسمی فدراسیون فوتبال مصر روز گذشته اعلام کرد که جمال علام، رئیس فدراسیون این کشور، با روی ویتوریا، سرمربی مصر، جلسه‌ای برگزار کرد و بر حمایت فدراسیون از تیم ملی مصر و تلاش و تامین تمام درخواست‌های تیم خبر داده است.

رئیس فدراسیون مصر همچنین در حاشیه نمرین از بازیکنان خواست تا به نتایج مثبت خود با تیم ملی زیر نظر روی ویتوریا ادامه دهند و گینه را برای ادامه صدرنشینی در گروه شکست دهند.

1885795

تمرینات روز گذشته مصر با حضور اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر و حلمی مشهور، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، برگزار شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید