ناگفته‌های قرارداد ۱۰ میلیاردی گلر ذخیره استقلال!

0
49



کد خبر : ۱۹۴۴۶۵۶ |
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰ |
۴٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

رضایی بازیکن آزاد بود و می‌توانست جدا شود


مصطفی آجورلو درخصوص بحث انعقاد قرارداد ۱۰ میلیاردی با علیرضا رضایی به صحبت پرداخت.

ناگفته‌های قرارداد 10 میلیاردی گلر ذخیره استقلال!

به گزارش “ورزش سه”، طی هفته های اخیر، بحث های فراوانی درخصوص انعقاد قرارداد ۱۰ میلیاردی با یکی از گلرهای ذخیره استقلال مطرح شده بود. حجت کریمی سرپرست مدیرعامل آبی ها در برنامه فوتبال و در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی، این موضوع را تأیید کرد.

قرارداد ۱۰ میلیاردی سنگربان ذخیره استقلال که تلوحیا به علیرضا رضایی اشاره داشت، با واکنش این بازیکن همراه شد و رضایی در گفتگو با ورزش سه نیز این موضوع را تکذیب کرد و گفت که قراردادش با آبی ها بسیار کمتر از رقم اعلام شده است.

آجورلو در گفتگو با تسنیم نیز صحبت های رضایی را تأیید و علت تمدید قرارداد این گلر جوان و آینده دار را ذکر کرد که در زیر می خوانیم:

* باید حداقل ۲ گلر آماده داشته باشید
پست دروازه جایگاه حساسی است و شما باید ابتدای فصل حداقل دو دروازه‌بان آماده داشته باشید. ما در پاس، نکیسا و رودباریان و حاج اسبویی را همزمان داشتیم، بهزاد غلامپور را هم داشتیم، در همین استقلال سال‌ها طالب‌لو و رحمتی کنار هم بودند.

* رضایی در ۲ مقطع خواستار جدایی بود
علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان و بسیار مستعدی است. در دو مقطع ابتدای فصل آمد و گفت من از یک باشگاه دیگر عددی بیش از ۱۰ میلیارد تومان پیشنهاد دارم که حقیقت داشت. او گفت اجازه بدهید بروم، در آنجا به من بازی هم می‌رسد. از او خواستیم با توجه به نیاز تیم بماند و طبیعتاً مبلغ قرارداد را مقداری افزایش دادیم که خود علیرضا هم توضیح داد که چقدر بوده و چه میزان دریافت کرده است و در مقابل قرارداد را تمدید کردیم.

1793763

* رضایی می توانست به صورت رایگان جدا شود
همین قرارداد جدید چند میلیارد ارزش دارد؟ خدای نا کرده در طول فصل مصدومیتی برای سیدحسین (حسینی) پیش می‌آمد می‌توانستیم به فکر دروازه‌بان جایگزین مناسب نباشیم؟ همین امسال رضایی بازیکن آزاد بود و می‌توانست با مبلغ قابل توجه به باشگاه دیگر برود، اما قرارداد دو ساله بستیم که حالا استقلال با هزینه بیشتری دروازه‌بان خودش را حفظ نکند.

* رضایی سرمایه و آینده استقلال است
رضایی همین الان پیشنهادهای خیلی خوبی دارد، اما آینده و سرمایه استقلال است و باید حفظ شود. اگر هم فکر می‌کنند این مبالغ و اعداد زیاد است خُب توافق کنند و اجازه جدایی بدهند، آن وقت می‌بینند همین بازیکنان با چه اعداد و ارقامی به تیم دیگر می‌روند و برای آوردن یک دروازه‌بان باکیفیت جدید چند برابر این مبلغ باید پرداخت کرد. یک نکته جالب هم به شما بگویم که رقم قرارداد دروازه‌بان دوم یک تیم دیگر در حدود قرارداد رضایی است، ولی شما چیزی از آن نمی‌شنوید چون فقط قرار است که آجورلو تخریب شود و استقلال اسیر حاشیه بماند.

* برخی مجریان همه کار کردند تا استقلال قهرمان نشود
جالب است؛ برخی از آنهایی که تریبون دارند و در ظاهر مجری هستند و در باطن می‌خواهند نقش‌های دیگری در فوتبال داشته باشند، در سال قهرمانی همه کار کردند که این تیم قهرمان نشود. با تمام وجود تلاش و همه جور حاشیه هم درست کردند. شب اعلام رأی استیناف بازی با گل‌گهر هم اعلام کردند که این رأی برمی‌گردد. در نهایت موفق نشدند و مجبور شدند قهرمانی استقلال را ببینند حالا با تمام توان دنبال عقده‌گشایی و تخریب هستند.

1793164

* استقلال را مظلوم گیر آورده اند
همه جور تهمت در لباس مجری‌گری می‌زنند و وقایع را وارونه می‌کنند. استقلال را مظلوم گیر آورده‌اند و نسبت به دیگر تیم‌ها که بیشتر از استقلال هزینه کرده‌اند، بی‌تفاوت هستند. البته بی‌تفاوت نیستند بلکه حقیقت را می‌دانند، اما هدف تخریب استقلال است. این افراد هم در ناکامی استقلال دخیل هستند. اینها به مرکز بمباران رسانه‌ای علیه استقلال تبدیل شده‌اند.

* یک روز دشمنان واقعی استقلال را معرفی می کنم
آن تیمی که به سویش شلیک شد از بداقبالی آنها قهرمان شد و آن تیرها در فصل قهرمانی به هدر رفت. من از پشت پرده‌های این تخریب‌ها خبر دارم و اگر مدیران مربوطه خواستند، می‌توانم درباره شبکه روابطی که منجر به این بغض و کینه شده است با آنها گفت‌وگو کنم. حالا اگر لازم باشد یک روز بیشتر از این افراد خواهم گفت که مردم بدانند دشمن واقعی استقلال کیست. ما البته جلوی نفوذ خیلی‌ها را در اموری که مربوط به آنها نبود، گرفتیم که الان می‌خواهند انتقام بگیرند. اگر لازم باشد بعدها بیشتر صحبت می‌کنم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید