بازگشت سیدحسین به خانه با قلب شکسته (عکس)

0
42



کد خبر : ۱۹۶۹۵۷۱ |
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۲ |
۳۵۱ بازدید |

۰
دیدگاه

کاپیتان با یک گل خورده هانگژو را ترک کرد


سیدحسین حسینی در مجموع ۵ بازی فقط یک گل خورد، اما همین گل مانع از دستیابی او به رویای بزرگ شد.

بازگشت سیدحسین به خانه با قلب شکسته (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، کاپیتان استقلال به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم اعزامی ایران به بازی های آسیایی با انگیزه زیاد در ترکیب تیم رضا عنایتی به میدان رفت و دوست داشت در این تورنمنت حداقل حضور در جمع ۴ تیم برتر را تجربه کند.

سیدحسین حسینی از ابتدای مسابقات در نقش کاپیتان تیم ایران عملکرد خوبی از نظر فنی و تجربی داشت. او با تجربه بالای خود کمک زیادی به رضا عنایتی انجام داد و همواره در جمع کردن مشکلات مربوط به تیم و بالا آوردن روحیه نفرات کوشا بود. حتی عنایتی نیز در آخرین مصاحبه خود قبل از دیدار با هنگ کنگ از زحمات حسینی تشکر کرد.

از نظر فنی نیز مرد شماره یک ایران در هانگژو عملکرد قابل قبولی ارائه کرد. او در مجموع سه دیدار دور گروهی و مصاف با تایلند در یک هشتم نهایی بارها با عکس العمل‌هایش دروازه ایران را نجات داد و توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

1934127

اولین گل دریافتی حسینی اما در بدترین جای ممکن اتفاق افتاد و همان گل خورده باعث حذف ناباورانه از بازی‌های آسیایی شد! سیدحسین در جریان دیدار با هنگ کنگ چند واکنش خوب داشت و از نظر فنی عملکرد مناسبی ارائه کرد. او روی گل حریف هم مقصر نبود و اشتباه مدافعان در یارگیری باعث شد تا ضربه مهاجم حریف از نزدیک‌ترین فاصله ممکن زده شود و عملا کاری از دست شماره یک ایران برنیاید.

1934126

با همه این‌ها سیدحسین که دوست داشت حضور روی سکوی آسیایی را بچشد، با انبوهی از حسرت‌ها و قلبی شکسته هانگژو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. او از حالا باید تمام تمرکزش را روی استقلال و بازی بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان بگذارد.

کاپیتان حسینی حالا وظایف خود در این امر را در استقلال برعهده می‌گیرد، او با تجربه بالایش باید به بازگشت استقلال به شرایط خوب کمک کند و بی‌شک نقش او در بازی‌های آینده استقلال در لیگ برتر هم غیرقابل انکار است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید