عراق چند کارمند دارد؟

0
58


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۰

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



وزارت برنامه‌ریزی عراق اخیراً آماری از شمار کارمندان شاغل در این کشور، به استثنای منطقه اقلیم کردستان، منتشر کرد. بر اساس این آمار، تا به امروز مشخصات بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند دولتی به ثبت رسیده‌ است.



عراق چند کارمند دارد؟


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۰

وزارت برنامه‌ریزی عراق اخیراً آماری از شمار کارمندان شاغل در این کشور، به استثنای منطقه اقلیم کردستان، منتشر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از رسانه‌های عراقی، وزارت برنامه‌ریزی عراق طی بیانیه‌ای خبر داد، درگاهی برای ثبت مشخصات تمامی کارمندان دولت شاغل در این کشور ایجاد کرده است که یکی از اهداف آن جلوگیری از پدیده دوشغله‌هاست.

عبدالزهره الهنداوی سخنگوی این وزارت به رسانه‌ها گفت: تلاش‌ها برای تخصیص کد کارمندی یکتا به هر کارمند شاغل در عراق ادامه دارد و تا به امروز مشخصات بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند دولتی در این سامانه به ثبت رسیده‌ است.

او تاکید کرد تمامی کارمندان از جمله کارمندان وزارت کشور و نیروهای مسلح نیز موظف هستند مشخصات خود را در این درگاه به ثبت برسانند.

الهنداوی توضیح داد: با تکمیل این درگاه عراق صاحب بانک اطلاعاتی نیروی کار دولتی خواهد شد که در آن نام کامل، میزان تحصیلات، سال استخدام، درجه و میزان حقوق و مزایای هر یک از کارمندان مشخص و ثبت خواهد شد.

این مقام عراقی تاکید کرد در حال حاضر ۹۰ درصد این درگاه تکمیل شده و با افزوده شدن اطلاعات کارمندان برخی از اداره و نهادهای باقی‌مانده کامل خواهد شد.

او در عین حال خاطرنشان کرد اطلاعات کارمندان اقلیم کردستان در این درگاه وجود ندارد و رایزنی‌ها برای مشمول شدن کارمندان این منطقه نیز در جریان است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید