بازیکنان آلمان دیگر از فلیک حمایت نمی‌کنند

0
62



کد خبر : ۱۹۴۵۸۳۰ |
۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۷ |
۴۰۷ بازدید |

۰
دیدگاه

دتمار هامان:


دتمار هامان، ستاره سابق فوتبال آلمان، با ادامه حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم مخالفت کرد.

بازیکنان آلمان دیگر از فلیک حمایت نمی‌کنند

به گزارش “ورزش سه”، نتایج ضعیف تیم ملی آلمان با هانسی فیلیک باعث شده تا هواداران و بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور خواستار برکناری هانسی فلیک و استخدام سرمربی جدید شوند. دتمار هامان یکی از موافقان این خواسته است. او در گفت و گوی اخیر خود با کیکر تاکید کرد که ادامه حضور فلیکس به نفع آلمان نخواهد بود.

هامان گفت: “من بعد از جام جهانی هم گفتم که ما نمی توانیم با فلیک ادامه دهیم. او تا آن زمان موفق به تشکیل یک تیم منسجم و موفق نشد، چطور انتظار دارید که در ادامه چنین کاری را انجام دهد.”

به عقیده ملی پوش سابقه فوتبال آلمان سرمربی این تیم در حال حاضر از مقبولیت لازم در نزد بازیکنان نیز برخوردار نیست: “بدیهی است که فلیک دیگر حمایت شاگردانش را هم ندارد. به نظرم وقتی چنین شرایطی را شاهد هستیم بحث های تاکتیکی خیلی مطرح نیست. آنها فقط بد بازی می کنند!”

از هامان در مورد حضور احتمالی یولیان ناگلزمان روی نیمکت آلمان سوال شد که او پاسخ داد: باید با او در این مورد صحبت کرد. “ما در آلمان فکر می کنیم در هر چیزی بزرگترینیم و در زمینه آموزش جوانان و مربیگری بهترین هستیم. اما هیچ کدام از این ها درست نیست. شاید یک هلندی یا فرانسوی مثل زین الدین زیدان بیشتر به درد ما بخورد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید