واکنش استقلال به یک تبلیغ غیرمجاز و جنجالی!

0
62



کد خبر : ۱۹۴۶۹۵۴ |
۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲ |
۳٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه استقلال نسبت به اخباری درخصوص یک تبلیغ غیرمجاز در مراسم معارفه نکونام واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به یک تبلیغ غیرمجاز و جنجالی!

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته بود که انتشار تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام در فضای مجازی، حسابی سر و صدا به پا کرد. در این تصاویر ادعا شد که روی مانیتور پشت سر نکونام، برای یکی از برندهای مشروبات الکلی، از سوی باشگاه استقلال تبلیغ شده است.

این مسئله با واکنش باشگاه مواجه شد و به نظر می رسد که آبی ها به جای پذیرش این اشتباه بزرگ، فرار رو به جلو کرده و آن را به اسکوربرد حاضر در محل مراسم ارتباط داده اند. در اطلاعیه ای که از سوی آبی ها صادر شد، آمده است:

با توجه به داستان سازی‌ها و شایعاتی که پس از مراسم معارفه آقای جواد نکونام مطرح شده، ارایه توضیحاتی ضروری است:

تصاویر استفاده شده در مراسم مذکور، پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شده و از منبع معتبر یعنی سایت تلوبیون تهیه شده که منبع رسمی برنامه های سیما است و متعلق به اسکوربوردی بوده که در زمان بازیگری سرمربی استقلال، جهت معرفی او استفاده شده بود.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال یکی از بهترین و شکیل‌ترین معارفه‌ها طی سالیان اخیر بود و مطلب منتشر شده، صرفا شیطنت و بداخلاقی و مصداق بارز تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان است که واحد حقوقی باشگاه این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد و اتهام زنندگان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر هواداران عزیز قرار داشته باشد، این است که پس از انتخاب بهترین گزینه به عنوان سرمربی استقلال و تلاش همه ارکان باشگاه جهت فراهم آوردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، این گونه تلاش‌ها برای حاشیه سازی و دشمنی، هیچ دلیلی به جز ترس از یک استقلال باصلابت و قوی ندارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید