وداع عجیب و غریب تیم ملی والیبال با فرانکفورت

0
69



کد خبر : ۱۹۴۷۸۱۸ |
۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶ |
۲٫۵K بازدید |

۱
دیدگاه

بعد از چند روز پرماجرا؛


آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در فرانکفورت بدون بازیکنان ریجکت شده از سوی سفارت آمریکا برگزار شد.

وداع عجیب و غریب تیم ملی والیبال با فرانکفورت

به گزارش “ورزش سه”، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۱۳ از ۱۳ تا ۱۸ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هشت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند.

تیم ملی والیبال ایران که در چند روز گذشته در شهر فرانکفورت تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند، صبح فردا (یکشنبه، ۱۱ تیر) فرانکفورت را به مقصد آمریکا ترک می‌کند تا در هفته سوم لیگ ملت‌ها حاضر شود.
آخرین تمرین ملی‌پوشان با حضور ۱۰ بازیکن و بدون حضور سه بازیکنن ریجکت شده از سوی سفارت آمریکا (امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و آرمان صالحی) برگزار شد.

از آنجایی که ملی‌پوشان در این تمرین نمی‌توانستند در قالب دو تیم به تمرین گروهی بپردازند، کادرفنی آیتم‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها تدارک دیده بودند و ملی‌پوشان به تمرین دریافت و حمایت از بازیکن مهاجم پرداختند. تمرین سرویس و استفاده از موانع برای حمله، از دیگر آیتم‌های این تمرین بود.

در نهایت نیز ملی پوشان کشورمان پس از حدود یک ساعت و نیم تمرین سخت و فشرده به هتل بازگشتند و آماده سفر به آمریکا برای حضور در هفته سوم رقابت‌ها شدند.

گفتنی است وادی، اسماعیل‌نژاد و صالحی صبح امروز (شنبه، دهم تیر) فرانکفورت را به مقصد تهران ترک کردند و شهروز همایونفرمنش و محمد ولی‌زاده نیز به همراه بهروز عطایی و حسین خوریانی باید تا دوشنبه در فرانکفورت بمانند تا تکلیف حضورشان در هفته سوم رقابت‌ها روشن شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید