اینتر جانشین اونانا را پیدا کرد: هم اصلی هم ذخیره

0
54



کد خبر : ۱۹۴۸۹۸۴ |
۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۲ |
۱۶٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

خرید یان زومر و آناتولی تروبین با پول فروش اونانا


اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.

اینتر جانشین اونانا را پیدا کرد: هم اصلی هم ذخیره

به گزارش ورزش سه، اینترمیلان مذاکرات خود با بایرن مونیخ برای جذب یان زومر را آغاز کرده است. این دروازه سوئیسی تا سال ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد. او ژانویه سال گذشته به عنوان جانشین اضطراری مانوئل نویر که پایش در تعطیلات شکسته بود جذب شد.

بایرن برای جذب این دروازه بان باتجربه در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته ۹ میلیون یورو هزینه کرد. بندی در قرارداد طرفین وجود دارد که به زومر اجازه می دهد در صورت داشتن پیشنهاد مناسب با همین مبلغ از بایرن جدا شود.

زومر بخش قابل توجهی از دوران باشگاهی خود را در مونشن گلادباخ سپری کرده است. او از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ در ۲۷۲ بازی بوندس لیگا برای مونش گلادباخ به میدان رفت و دوره حضور هشت و نیم سال را در این باشگاه آلمانی ثبت کرد.

این دروازه بان ۳۴ ساله که بازوبند کاپیتانی تیم ملی سوئیس را به دست می بندد، از سال ۲۰۱۲ تا کنون در عرصه ملی فعال است و ۸۳ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است.

1793614

منچستریونایتد برای پر کردن جای خالی داوید دخیا به دنبال دروازه بانی ششدانگ است. از آندره اونانا به عنوان جدی ترین گزینه شیاطین سرخ یاد می شود. یونایتدی ها به توافق شخصی با این دروازه بان دست یافته اند و در تلاش هستند تا مبلغ پیشنهادی خود را به مبلغ مورد نظر اینتر نزدیک کرده و انتقال یاد شده را نهایی کنند.

1895198

در صورت قطعی شدن انتقال اونانا به یونایتد پروژه جذب جانشین او از سوی اینتر کلید خواهد خورد. به گزارش گل، فینالیست فصل گذشته چمپیونزلیگ یان زومر را به عنوان گزینه اصلی در نظر دارد. این باشگاه همچنین قصد دارد با پول فروش اونانا علاوه بر زومر سراغ جذب آناتولی تروبین، دروازه بان ۲۱ ساله شاختار دونتسک نیز رفته و دروازه خود را تا مدت ها تضمین کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید