قیمت خودرو امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲؛ شیب کاهش قیمت‌ها تندتر می‌شود؟

0
43



قیمت خودرو امروز 20 تیر 1402؛ شیب کاهش قیمت‌ها تندتر می‌شود؟


|


۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۱۱:۴۰:۳۴

قیمت خودروها امروز ۲۰ تیر ماه با گذشت یک روز پس از انتشار مصوبه تغییر قیمت شورای رقابت، روند نزولی را در اغلب محصولات طی کرد. اما در این میان، خودروهایی به چشم می‌خورد که افزایش و یا ثبات قیمتی داشتند.

به گزارش تجارت نیوز، اکثر خریداران خودرو از سامانه یکپارچه، چشم به راه تکمیل وجه با قیمت‌های قبلی بودند. اما با افزایش قیمت درب کارخانه خودروها، آن دسته از افرادی نیز که پس از کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد انصراف نداده بودند، به فکر انصراف افتاده‌اند.

با این حال اگر تغییری در نرخ ارز صورت نگیرد و رکود بازار خودرو ادامه دار باشد، احتمال دارد که تولید کننده با مشکل جدی نبود متقاضی روبه رو شود.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز نیز با تغییراتی همراه بود.

قیمت خودرو در تعداد زیادی از محصولات کاهشی و در تعدادی دیگر ثابت است. اما در این میان محصولاتی به چشم می‌خورد که افزایش اندکی تجربه کردند.

پراید ۱۱۱ به عنوان ارزان‌ترین هاچ‌بک داخلی که روز گذشته پس از مدت‌ها ثبات قیمتی، کاهش ۱۰ میلیونی را تجربه کرده بود؛ امروز بدون هیچ تغییری در نرخ ۳۳۰ میلیون تومانی معامله شد.

کوئیک دنده‌ای S نیز، روز گذشته یک میلیون تومان کاهش داشت و امروز دقیقاً یک میلیون تومان دیگر کاهش یافته و به نرخ ۳۵۵ میلیون تومان رسید. این هاچ‌بک سایپا با شیب بسیار کمی درحال کاهش قیمت است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پاناروما رکورد دار کاهش قیمت میان تولیدات داخلی است. این هاچ‌بک ایران خودرو که روز گذشته دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز با ۶ میلیون تومان دیگر کاهش به کانال ۵۴۹ میلیون تومان سقوط کرد.

اما تارا دنده اتوماتیک، تنها محصول داخلی بود که با افزایش قیمت اندکی همراه بود. این سدان لوکس ایران خودرو با ۴ میلیون تومان افزایش، به قیمت ۸۱۶ میلیون تومان رسید.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید