اولتیماتوم به عربستانی‌ها: اول پول بعد این ستاره!

0
51



کد خبر : ۱۹۵۰۵۷۸ |
۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱ |
۸٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

میلینکوویچ ساویچ مشتاق شروع، لوتیتو در انتظار پول!


کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.

اولتیماتوم به عربستانی‌ها: اول پول بعد این ستاره!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه الهلال عربستان روز چهارشنبه به صورت رسمی از جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ، ستاره لاتزیو خبر داد. با این وجود باشگاه ایتالیایی هنوز این انتقال را اعلام نکرده تا تردیدهای زیادی به وجود بیاید.

به گزارش توتو مرکاتو، کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو معتقد است که این انتقال تا زمانی که باشگاه الهلال قسط اول (۴۰ میلیون یورو) خود را پرداخت نکند رسمیت ندارد.

1897793

او با اولتیماتوم به باشگاه عربستانی گفت: “باشگاه الهلال در شروع معامله باید قسط اول را پرداخت کند. ما هنوز پولی دریافت نکرده ایم و تا زمانی که این کار انجام نشود خبری از انتقال نیست.”

با توجه به اینکه موضوع فقط گرفتن حواله بانکی است، حداقل روی کاغذ، هیچ مشکلی وجود ندارد ولی اظهارات رئیس باشگاه لاتزیو نشان می دهد که باشگاه الهلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

برخلاف لوتیتو که هنوز این انتقال را قبول ندارد سرگی میلینکوویچ از آن خوشحال و راضی است. او در مورد حضورش در الهلال گفته است: “از حضور در این جا واقعا خوشحالم و بابت استقبال گرمی که شد تشکر می کنم. بی صبرانه منتظر شروع کار در الهلال هستم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید